וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר הצטיין וכמעט הצליח להפיל את טרנר, ממן בשלו: הציונים

25.2.2018 / 23:30

חלוץ בית"ר ירושלים התעלל בהגנת באר שבע, עזר לשמור על רצף הכיבושים וגם כמעט סידר שער שהיה עוצר את הרצף של האלופה. קלאודמיר 8, אוחיון 4, סילבסטר 7. ציוני המשחק, גרסת ראש בראש

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הדביק את כולם בטירוף. שכטר/ברני ארדוב

המצטיין - איתי שכטר

שכטר הגיע למשחק באטרף ואחרי שעזר לבית"ר להאריך את רצף המשחקים שלה ללא הפסד, הוא המשיך בלי לחשוב פעמיים ועם אנרגיות בלי פוסקות לעבר המטרה הבאה - שבירת רצף המשחקים של באר שבע ללא הפסד בטרנר. כפי שהוא יודע לעשות, הטירוף שלו דבק גם ביתר חבריו, והוא רק הלך וגבר ככל שהמשחק התקדם. עד היציאה של טהא, החלוץ הנהדר של בית"ר התרכז בעיקר ביצירת לחץ בלתי פוסק על הגנת באר שבע ולא הצליח לתרגם את השאיפות שלו למצבים ממשיים. אחרי יציאתו של בלם האלופה, שכטר כבר באמת לא ראה בעיניים. הוא השתחרר פעם אחר פעם מאוחיון ואלחמיד, בישל בקור רוח את שער השוויון וכמעט רשם גם את הבישול השמיני שלו העונה, אבל הפעם סילבסטר החמיץ. עד לשריקת הסיום, הוא המשיך להטריד ולהלחיץ את הבלמים של בכר, וגם את חיימוב, שהתעקש להחזיר לו כמה כדורים לרגל. הוא סחט קרנות, חיפש שטחים פנויים ורצה, מאוד רצה, להיות הראשון שמנצח את באר שבע במבצרה. זה לא הספיק, וגם המקום הראשון חמק הפעם, אבל שכטר, בעזרתו של קלאודמיר, עזר לבית"ר להוכיח שהיא כאן כדי להישאר.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
נחלש במחצית השנייה. מליקסון/קובי אליהו

ראש בראש

גיא חיימוב - בוריס קליימן 8:6

שניים מהשוערים שרואים את עצמם ראויים לאפודת הנבחרת נאבקו על המקום הראשון. המארח הדף בעיטה חופשית של קלאודמיר אבל גם ניצל בזכות המשקוף והקורה וסיבך את באר שבע כמה פעמים עם משחק רגל לוקה. גם התקרית עם שכטר הייתה מיותרת. האיש שעמד ממולו סיפק מספר הצלות נהדרות מול מליקסון, וואקמה וממן. למרות זאת, הוא היה יכול להגיב טוב יותר לקרן שהובילה לשער שספג.

דור אלו - אנטואן קונטה 6:5

המהלך המשמעותי הראשון במשחק החל בהתנגשות ראשים של אלו והסתיימה בפגז של קונטה למשקוף. בין לבין הייתה טעות חמורה של ארז פפיר, שהיה מוכרח לעצור את המשחק בשל פגיעות הראש. לאחר מכן, שני המגנים לא היו במיטבם ולא עזרו כפי שמצופה מהם בצד ההתקפי.

חאתם עבד אלחמיד - מיקי סירושטיין 7:5

בלם בית"ר, שהורחק במשחק הקודם בין הקבוצות, היה שקט ויציב, סיפק כמה סגירות נהדרות ברחבה וגם איים פעמיים על השער. אלחמיד התקשה להתמודד עם איתי שכטר, כמו מרבית הבלמים בליגה, וגם הצורך לעבור לצד השני של מרכז ההגנה אחרי הפציעה של טהא בוודאי לא עזר לו למצוא את השקט במשחק.

לואי טהא - טל כחילה 6:6

עד שנפצע, טהא השתדל לתפקד כאחראי מבין צמד הבלמים של באר שבע. היציאה שלו גרמה לבלבול בהגנה, הביאה לשער שוויון כמעט מידי ועזרה לבית"ר להשתלט על המשחק לחלוטין במחצית השנייה. בדומה לסירושטיין, גם כחילה היה טוב, אבל קצת נרדם ואפשר לממן לדחוק פנימה את שער היתרון.

אורן ביטון - שון גולדברג 5:6

מגן האלופה, כהרגלו, הקפיד לעלות לעזרת ההתקפה. מרבית ההרמות שלו, בין אם ממשחק שוטף או ממצב נייח, לא היו מסוכנות מספיק, אך לקראת הסיום כמעט בישל לממן את שער הניצחון. גולדברג שמר על מקומו בהרכב ועשה עבודה לא רעה.

מרואן קבהא - קלאודמיר 8:5

קבהא הגיע לבאר שבע בדיוק כאשר אוגו התפרע מול מכבי תל אביב, והוקפץ היישר להרכב, אבל לא ממש הצליח להוכיח שמגיע לו להיות שם גם כשהניגרי יחזור. לא ברור איך ניצל מכרטיס צהוב הערב. המאסטרו של בית"ר המשיך להציג יכולת של מועמד מוביל לתואר שחקן העונה, והוכיח בפעם המי יודע כמה שהוא מסוגל לאיים מכל טווח וזווית בבעיטות חופשיות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המאסטרו של בית"ר. קלאודמיר/ברני ארדוב

חנן ממן - אופיר קריאף 6:7

הבינגו של בכר היה מצוין במחצית הראשונה, היה מאוד מעורב ועזר למליקסון ולוואקמה לנווט את המשחק ולסכן את בית"ר. במשחק השלישי ברציפות, הוא גם התכבד בכיבוש בזכות הרבה מאוד נחישות. במחצית השנייה, כמו כל הקבוצה שלו, הוא נחלש, ובכל זאת סידר לוואקמה מצב נפלא וכמעט השלים צמד בנגיחה. בלעדיו, המצב של באר שבע היה גרוע בהרבה עכשיו. גם קריאף הוא סוג של בינגו עבור הירושלמים. הוא היה מדויק וחד ואיים על השער בכל הזדמנות שהייתה לו.

דן איינבינדר - אריק סאבו 6:5

איינבינדר פגש את האקסית למפגש טעון מאין כמוהו, ולא ממש עמד בלחץ. הוא אמנם נלחם והשתדל, אבל לא היה מספיק מדויק. סאבו שלח מסירה נפלאה לשכטר, שהובילה לשער השוויון, והיה חלק מרכזי בעבודת הקישור הטובה של בית"ר.

מאור מליקסון - חן עזרא 5:6

במחצית הראשונה נראה היה שכל התפאורה הנהדרת בטרנר נוצרה עבור מליקסון, שהיה בכל פינה על המגרש, סידר מצבים לחברים והצליח לסדר לבאר שבע משהו שהיא לא מצליחה לעשות כבעבר - שער מקרן. אחרי ההפסקה הוא הורגש הרבה פחות ולא הצליח לשחרר את באר שבע מהאחיזה של האורחים. עזרא הלך יותר מדי פעמים עם הראש בקיר, כפי שעשה גם אחרי התנגשות הראשים בפתיחה.

אנתוני וואקמה - מרסל הייסטר 5:6

יכול להיות שזו הפציעה שהביאה בסופו של דבר להחלפתו, אבל וואקמה החמיץ ממצב שהוא בדרך כלל מתרגם לשער. הוא פתח את המשחק עם גישה של "אני נגד העולם" ובעט שלוש פעמים ברבע השעה הראשונה, אך לבסוף היה זה שבישל לממן את השער שהציל את בית"ר מהפסד. הייסטר הוקפץ להרכב ברגע האחרון ונתן לבית"ר קצת אוויר עם כמה פריצות לא רעות באגף, אבל לא מעבר לזה.

תומאש פקהארט - איתי שכטר 8:5

החלוץ הצ'כי לא מחובר לסגנון ולשיטה של באר שבע, וכנראה שזה כבר לא ישתנה. הוא פתח בלית ברירה והחמיץ הזדמנות לא רעה בנגיחה. שכטר המצטיין במשחק.

ברק בכר - בני בן זקן

שני החברים מקרית שמונה התחבקו בחום לפני הפתיחה, וגם נפרדו כידידים וללא הכרעה, כשכל אחד מצליח לשמור על הרצף המדהים שאיתו הגיע למשחק. מכבי תל אביב נשארה בפסגה, אבל מאבק האליפות המשולש רחוק מאוד מסיום.

יקוב סילבסטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השתלב מהר. סילבסטר/ברני ארדוב

מחליפים

יאקוב סילבסטר - 7- המילה בינגו כבר נכתבה בגליון הציונים הזה, אבל אין ברירה אלא לעשות בה שימוש נוסף ביחס לסלובקי, שכבש מחזור שני ברצף. היה יכול להשלים משחק חלומי אם היה מתרגם את המצב השני ששכטר סידר לו לצמד, מהפך ושבירת הרצף של באר שבע בטרנר.

מתן אוחיון - 4- כבר בנגיעה הראשונה שלו, איבד את הכדור ולמזלו זה לא עלה לבאר שבע בשער. גם בהמשך, שכטר ניצח אותו כמעט בכל מאבק.

בן שהר- חזר מפציעה, לא הצליח לחזור גם לעניינים.

איסק קואנקה- לא הספיק להשפיע על המשחק.

אנתוני וארן- בב"ז קיווה לעוד הופעה של השפן שלו מהספסל, אבל לא הפעם.

דוד קלטינס- לא הספיק להשפיע על המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully