וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: וארן יעבור צילום בגב, שביעות רצון מסילבסטר

7.2.2018 / 8:45

החלוץ ששוב כבש, סובל מכאבים וינוח כמה ימים. קלטינס החמיא לו: "כל כך מגיע לו, הוא עושה עבודה אדירה". הסלובקי הרשים אחרי שנכנס כמחליף. שכטר יחזור להרכב נגד אשקלון בליגה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות מהדרבי החיפאי בגביע המדינה

בבית"ר ירושלים נרשמה שביעות רצון מה-0:2 על הפועל כפר סבא בחוץ, ניצחון שמשמעותו שהקבוצה נמצאת עם רגל וחצי בחצי גמר גביע המדינה. הקבוצה מהבירה הציגה יכולת בינונית, אבל במועדון לא הוטרדו מכך מכיוון שתשומת הלב ניתנה לתוצאה ולכך שהושגה מקדמה חשובה לקראת הגומלין בטדי.

אנטואן קונטה סבל מרגישות בשריר ולכן לא נכלל בסגל. אנתוני וארן שממשיך לכבוש בצרורות ואתמול (שלישי) הבקיע את השער הראשון, הוחלף במחצית בגלל כאבים בגב התחתון מהם הוא סובל כבר כמה ימים. וארן יעבור צילום כדי לנסות לאבחן את הבעיה והוא צפוי לנוח כמה ימים. לא מן הנמנע שהוא לא יפתח במשחק הליגה באשקלון. איתי שכטר זכה למנוחה ויחזור להרכב בשבת. גם מרסל הייסטר אמור לפתוח בשבת, אבל במועדון יבדקו שהרגישות בשריר הירך האחורי באמת מאחוריו.

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מ-20 הדקות של יקוב סילבסטר, שלא שיחק בחודשיים וחצי האחרונים, אבל נכנס אתמול כמחליף וגם נגח כדור אחד למשקוף. בקבוצה אמרו על הסלובקי: "רואים שהוא שחקן. יש לו תנועה של חלוץ מהיר ואם ככה הוא נראה אחרי תקופה ארוכה שלא שיחק, יש למה לצפות".

דוד קלטינס אמר בסיום: "אנחנו ממש לא בחצי הגמר עדיין. כפר סבא קבוצה טובה שתגיע לטדי ותנסה להפתיע. קרו דברים מעולם ושום דבר לא בטוח. וארן? האמת שהשבוע שפכתי את הלב בפניו על מה שאני חושב עליו. כל כך מגיע לו, אפילו בגול של סאבו נגד מכבי חיפה אפשר לראות איזה ספרינט הוא עשה על מגרש שלם כדי להיום מוכן אם סאבו ימסור לו. הוא בא מהליגה הלאומית ועושה עבודה אדירה, אני כל הזמן מחמיא לו ומפרגן לו. אני מאוד מעריך ואוהב אותו".

עוד בנושא:

בן זקן: "תמיד קשה מול הקבוצות מהלאומית". ז'וטאוטאס: "זה לא גמור"
מכבי חיפה נערכת לשינויים במחלקת הסקאוטינג
2:2 נהדר בין מכבי חיפה להפועל חיפה ברבע גמר הגביע

שחקני בית"ר ירושלים. מגד גוזני
רגל וחצי בחצי הגמר. בית"ר ירושלים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully