וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עימות חריג בין אבו יונס לפאס, היו"ר הטיח האשמות קשות

העימות, שהוגדר על ידי השחקנים כ"משהו שלא נראה אצלנו שנים רבות", הסתיים בהוצאתו של הבלם הוותיק מחדר ההלבשה והוא עשוי לסיים את דרכו בקבוצה. פאס: "הכול שטויות, זה שקר"

עריכת וידאו: מתן חדד

אברהם פאס עשוי לסיים את דרכו בבני סכנין כבר בימים הקרובים. לוואלה! ספורט נודע כי אתמול (שלישי) התרחש עימות חריג במיוחד במועדון, כאשר היו"ר מוחמד אבו יונס נכנס לחדר ההלבשה ולפי עדויות של שחקנים צעק על הבלם הספרדי והטיח בו האשמות קשות, לפני שגם העיף אותו מחדר ההלבשה.

עוד בנושא:
בני סכנין החתימה ארבעה שחקנים חדשים ביום האחרון של החלון
חלון בשיגעון: סיכום ההעברות של חודש ינואר - כל המצטרפים והעוזבים

אברהם פאס, בני סכנין. שלומי גבאי
אירוע לא שגרתי. אברהם פאס/שלומי גבאי

"אסרו עלינו לדבר על האירוע, אבל אפשר להגיד שהיו שם צעקות שלא נשמעו בחדר ההלבשה של סכנין בשנים האחרונות", הודה שחקן בקבוצה. "פאס התאמן איתנו היום, אבל ממה שאנחנו מבינים ייתכן כי הוא לא ימשיך בסכנין". לפי עדויות השחקנים, אבו יונס רתח על פאס ההמום שניצב מולו ולא הגיב, ובמקום היה חשש שהאירוע יתפתח לעימות פיזי. "כולם היו בהלם ממה שהתפתח בחדר ההלבשה, היו שם האשמות קשות וצריך לראות מה יתפתח".

פאס, שהשתתף היום כרגיל באימון הקבוצה, אמר לוואלה! ספורט: "הכול שטויות. אבו יונס הגיע וכעס על כל השחקנים, שזה דבר נורמלי. הוא אמר לשחקנים הפצועים, ואני ביניהם, שאנחנו צריכים לחזור מהר יותר. כל השאר זה שקר".

תגובת אבו יונס תובא לכשתתקבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully