וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין פנתה רשמית להפועל רעננה בעניינו של ז'ורדן פושה

21.1.2018 / 20:17

אנשי המועדון מגבירים את המאמצים לצירופו של החלוץ הצרפתי. אם הוא לא יגיע, שלומי ארבייטמן יקבל פנייה. אנס דאבור ויובל אבידור מועמדים אף הם, לפיראס מוגרבי יש סעיף יציאה לחו"ל

מערכת וואלה!

גורמים בהנהלת בני סכנין שוחחו היום (ראשון) עם ראשי הפועל רעננה בניסיון להעביר לשורותיהם את החלוץ ז'ורדן פושה. בסכנין רוצים מאוד את פושה, אך בשלב מאמן רעננה מנחם קורצקי כלל לא בטוח שהוא רוצה לשחררו. קורצקי רוצה חלוץ במקום פושה לפני שהוא נותן את אישורו לעניין, ובסכנין יעקבו אחר ההתפתחויות. אם מלך שערי הליגה הלאומית לשעבר לא יעשה את המעבר, בסכנין ישוחחו עם שלומי ארבייטמן וינסו להבין ממנו האם הוא מעוניין להגיע לקבוצה, כשהעדיפות בשלב זה היא בכל מקרה לפושה.

ז'ורדן פושה שחקן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
בסכנין נותנים לו עדיפות. ז'ורדן פושה/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, בקבוצה העלו את שמו של אנס דאבור מבני לוד כמועמד להצטרף, כשגם יובל אבידור ברשימת המועמדים של המאמן החדש טל בנין. פרט לכך, בסכנין עשויים להנחית להתרשמות את הקטור פיגרואה הספרדי. בסכנין בכל מקרה מעדיפים את פושה, שכן הוא מכיר את ישראל ולא זקוק לזמן הסתגלות כמו במקרה של פיגרואה.

בסכנין מעריכים שפיראס מוגרבי יישאר בקבוצה עד לסיום העונה, וזאת למרות שנציגיו של השחקן מחפשים עבורו אופציות בחו"ל. למוגרבי, מלך שערי סכנין העונה עם שישה כיבושים ועוד שלושה בישולים, יש סעיף שחרור של 300 אלף דולר לקבוצה מחוץ לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully