וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מייקל רול כשיר לפנאתינייקוס, איתי שגב ייעדר

17.12.2017 / 20:29

הגארד שהחמיץ את ההפסד מול צסק"א בשל פציעה בכתף, ימריא עם הקבוצה לאתונה ויעמוד לרשותו של ספאחיה בשלישי. הסנטר סובל מכאבי גב ויישאר בארץ. היוונים יחסרו את כוכבם הגדול ניק קלאתיס

one

לאחר שספגה הפסד במוסקבה ביום שישי, 101:86 מול צסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב תמריא מחר (שני) בבוקר לאתונה לקראת משחק נוסף קשה מול פנאתינייקוס החזקה. חדשות טובות מגיעות לספאחיה מגזרתו של מייקל רול. הגארד הפצוע בכתף, השלים אימון מלא וימריא עם הקבוצה לאתונה. איתי שגב לעומתו, שסובל מכאבים בגבו יישאר בארץ וייבדק שוב ביום רביעי. לצהובים מצפה לו"ז צפוף, ועל כן החליטו בקבוצה, באופן חריג, להישאר באתונה ולקיים ביוון את האימון המסכם לקראת המשחק הנוסף השבוע, מול פנרבחצ'ה איסטנבול הטורקית, יריבתה של מכבי ביום חמישי במשחק שייערך ביד אליהו.

מייקל רול, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יעמוד לרשותו של ספאחיה. מייקל רול/יוסי ציפקיס

פנאתינייקוס מחזיקה במאזן מצוין של 4:8 ביורוליג והיא מושלמת בביתה, אך במשחק מול הצהובים הם יחסרו את השחקן הכי טוב שלהם - הרכז ניק קלאת'ס. קלאתיס נפצע במהלך הניצחון הביתי על מילאנו במחזור הקודם וייעדר כשבועיים מפעילות. זו מכה לא פשוטה לצ'אבי פסקוואל שיחסר במשחק מול הצהובים את מלך הסלים שלה (13.6 נקודות למשחק) ומלך האסיסטים שלה ושל המפעל כולו (7.9 למשחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully