וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "אנחנו צריכים לשחק הכי טוב שאפשר כדי לנצח"

12.12.2017 / 17:35

רכז הפועל ירושלים מוכן למשחק החוץ מול באיירן מינכן, מודי מאור: "משחק מאתגר, אנחנו מאמינים באיכות שיש לנו בקבוצה ובשחקנים". סטפן יוביץ' ייעדר אצל המארחת (ד', 21:30, ספ' 4)

one

הפועל ירושלים תפגוש מחר (רביעי, 21:30, ספורט 1) את באיירן מינכן במסגרת המחזור השמיני בבית ב' של היורוקאפ. הגרמנים מגיעים אל המשחק במאזן מושלם של שבעה ניצחונות וכמובן שהבטיחו כבר את העלייה לשלב הבא וקרוב לוודאי גם את המקום הראשון. בניגוד לכך, הפועל ירושלים במצב לא טוב ובמאזן 5:2 כשהפסד נוסף כמעט יחרוץ את גורלה בוודאות, אבל לא יגרום לה לאבד סיכוי סופית. האדומים הפסידו 91:83 לבאיירן מינכן בארנה בסיבוב הראשון. הבווארים הם בין שלוש הקבוצות המובילות מבחינת אסיסטים, חטיפות, אחוזים לשלוש, אחוזים לשתיים ומדד קבוצתי כמו גם את ההגנה הכי טובה במפעל שסופגת רק 70.3 נקודות למשחק. הרכז המוביל של באיירן ומי שהיה הרכז המוביל של סרביה ביורובאסקט, סטפן יוביץ', ייעדר. אגב, באיירן מינכן צריכה את הניצחון כיוון שהיא מעוניינת להבטיח את יתרון הביתיות עד תום המפעל ולשם כך צריכה לשמור על מאזן טוב ככל הניתן מבחינתה.

יוגב אוחיון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יגוב אוחיון וירושלים ינסו להפתיע/ברני ארדוב

הפועל ירושלים מגיעה אחרי שלושה הפסדים ברציפות: בליגה מול מכבי תל אביב וגלבוע/גליל ובאירופה מול בודוצ'נוסט. מאמנה הצעיר מודי מאור אמר לקראת המשחק: "זה יהיה משחק מאתגר. אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לפגוש יריבה חזקה ואני מאמין שהשחקנים המנוסים שלנו מבינים שיצטרכו להביא את הרמה הכי גבוהה של אינטנסיביות וריכוז כדי להתמודד מול באיירן אצלה בבית. אנחנו מאמינים באיכות ההגנתית וההתקפית שלנו וחושבים שנוכל להשיג תוצאה חיובית". גארד ירושלים יוגב אוחיון, שמעמיד העונה ממוצעים של 3.2 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק ביורוקאפ, אמר: "אנחנו הולכים למשחק כשאנחנו יודעים שאנחנו חייבים לשחק הכי טוב שלנו כדי לנצח. ננסה לעצור אותם לפי התכניות של המאמנים שלנו. זה מתחיל מפיזיות ומאבק חזק בכל פוזשן".

מאמן באיירן מינכן סשה ג'ורג'ביץ' אמר: "הרבה דברים השתנו בהפועל ירושלים מאז שניצחנו אותה בחוץ, יש לה מאמן חדש והפורוורד המנוסה שלה טרנס קינזי חזר מפציעה. שינויים כאלה יכולים לשנות את המומנטום שלך כקבוצה ואנחנו ננסה למנוע את זה מהם. לרוע המזל נחסר את סטפן יוביץ', שהוכיח שהוא המנהיג האמיתי של הקבוצה על המגרש. אנחנו מקווים שהוא יחזור מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully