וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל רעננה רואים שינוי: "חזרנו להיות קבוצה שקשה לשחק נגדה"

בקבוצה מרוצים מ-4 הנקודות הרצופות שהשיג מנחם קורצקי: "עם חיזוק טוב בינואר נוכל לברוח מהתחתית". אכזבה מהתפוקה של ז'ורדן פושה. על עמנואל מאיוקה: "מתחילים לראות ניצוצות"

יוסי ציפקיס

בהפועל רעננה חזרו לנשום סדיר אחרי הנקודה שהוציאו אמש (ראשון) במשחק נגד מכבי פתח תקווה. "נכון שאנחנו עדיין במלחמות", אמרו בקבוצה. "אבל רואים מגמת שינוי מאז שקורצקי הגיע לקבוצה. חזרנו להיות קבוצה שקשה לשחק נגדה".

אומנם רעננה עדיין נמצאת קרוב לתחתית, אבל נראה כי הביטחון חוזר אט אט לשחקניו של קורצקי שסופר כבר 4 נקודות רצופות. עם זאת, נדמה שבקבוצה כבר מחכים בכליון עיניים לפתיחת חלון העברות בינואר. לקורצקי הובטח עוד חיזוק לקבוצה ונדמה שעד אז, רעננה, "גם בשיניים", כפי ששם הגדירו זאת, תנסה לגרד כל נקודה. "הרמה בתחתית היא די זהה", אמר גורם בכיר במועדון. "יש לנו סגל מספיק טוב ועם חיזוק טוב בינואר נוכל לברוח מהתחתית".

עוד בנושא:
ליגת העל: הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0 חלש מאוד

ז'ורדן פושה שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
"כנראה שיש הבדלים בין ליגת העל ללאומית". ז'ורדן פושה/קובי אליהו

בינתיים, בקבוצה די מאוכזבים מהתפוקה של ז'ורדן פושה. החלוץ ש"חורר רשתות" בליגה הלאומית בשנים האחרונות, מתקשה עדיין להביא את עצמו לידי ביטוי בליגת העל. "כנראה שיש כאלה הבדלים בין ליגת העל לליגה הלאומית", אמרו בקבוצה. "הוא חלוץ רחבה טוב אבל לא מספיק מהיר כנראה להתמודד עם בלמים של ליגת העל. אבל צריך לזכור שגם אנחנו לא מגיעים מספיק לרחבה גם ככה שאין לו יותר מידי הזדמנויות במשחק".

לעומת פושה, בקבוצה נרשמה מחמאה ראשונה השבוע לחלוץ עמנואל מאיוקה שהגיע לפני חודש כמעט ואמור להירשם בהתאחדות כאשר חלון העברות יפתח. ברעננה טענו כי החלוץ הגיע לא בכושר אחרי שמונה חודשים ללא קבוצה, ובימים האחרונים: "מתחילים לראות ניצוצות של אותו חלוץ. אם הוא יחזור לכושר טוב זה שחקן שיכול לשנות עבורנו את העונה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0 חלש מאוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully