וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: הופ פברסימה מועמד להצטרף. אלדד שביט: "נערער על הפחתת הנקודות"

30.11.2017 / 16:37

במועדון מקווים לסגור את ההצטרפות של הקשר הניגרי בן ה-22 בקרוב. עכו ערכה מסע"ת לקראת בית"ר (ש', 20:30) ובה המאמן התייחס לעונש הקשה שקיבלה הקבוצה. עוזר המאמן איציק טוויזר הושעה

אלדד שביט עם דניאל סטאנצ'ו הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
אלדד שביט ודניאל סטאנצ'ו/אדריאן הרבשטיין

הנהלת הפועל עכו השעתה היום (חמישי) את עוזר המאמן איציק טוויזר לאור התנהגותו במשחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה כשייתכן ולאחר ההשעיה יודיעו בעכו לעוזר המאמן על סיום דרכו במועדון. עם זאת יש כאלו שקוראים לא לנקוט בצעד זה משום שטוויזר נחשב לסמל בעכו. הפרשה החלה לאחר שטוויזר סרב לעזוב את הספסל בהתמודדות נגד מכבי פתח תקוה למרות שהורחק על ידי השופט.

בהפועל עכו הגיבו לנושא ואמרו: "הנהלת המועדון רואה בחומרה רבה את התנהלות עוזר המאמן מר איציק טוויזר, כפי שבאה לידי ביטוי במשחק האחרון בו הורחק, נגד מכבי פתח תקוה. התנהגות זו אינה עולה בקנה אחד עם הערכים עליהם מושתת המועדון. אי לכך, ההנהלה החליטה להשעות את מר טוויזר לחמישה ימים. עד העמדתו לוועדת משמעת פנימית".

בנושא אחר, מנהל הקבוצה דוד שטינהולץ (דוניה), החליט לקחת פסק זמן מעבודתו בקבוצה עד להודעה חדשה.

בגזרת הרכש: הקשר הניגרי הופ פברסימה נמצא במשא ומתן מתקדם עם עכו. השחקן בן ה-22 שמשחק בעמדת קשר אמצע כבר שהה בארץ ונבחן במשחק של המועדון הצפוני נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו. בעכו מקווים כעת לסגור אתו את כל הפרטים בקרוב.

עוד בנושא:

הפועל עכו ספגה עונש של הפתחת שתי נקודות על שיתוף ששת הזרים

שחקן מכבי חיפה נטע לביא, שחקן הפועל עכו דילן דמראווי. אדריאן הרבשטיין
ההכנסה שלו סיבכה את עכו. דיל דמראווי/אדריאן הרבשטיין

במקביל, עכו שירדה למקום האחרון בטבלה תנסה להתנתק מהרעש סביבה ולהתרכז בהכנות למפגש הקשה שמצפה לה בשבת מול בית"ר ירושלים (20:30). היום (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות ובה המאמן אלדד שביט התייחס בעיקר לעונש שספגה הקבוצה.

דניאל סטאנצ'ו המנהל המקצועי של הפועל עכו התייחס להחלטה להוריד לקבוצה שתי נקודות: "זה לא מועיל לתדמית של המועדון וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה. אנחנו נבדוק מי אחראי לזה. אנחנו נילחם עד הסוף למרות העונש הזה. אני מקווה שנגד בית"ר נראה קבוצה אחרת".

אלדד שביט אמר על הפחתת הנקודות: "כמובן שגם אני שאלתי את עצמי המון שאלות לגבי האפקט שיהיה לזה מול השחקנים בכלל והמועדון בפרט. אנחנו נערער על ההחלטה מצד אחד, ומצד שני נצטרך להיות מפוקסים בצד המקצועי".

"אחד המאפיינים שלי בתור בנאדם זה סדר וארגון. זה קרה לי ולצוות שלי אבל אני חושב שזה יכול לקרות לכל קבוצה. ברגע שקיבלנו גול השהיתי את החילוף שתכננתי והכול קרה בפחות מדקה. היינו חייבים להשוות ורציתי לעשות חילוף כדי להשוות והכנסתי את דילן דמראווי וכולם יודעים איך זה נגמר. זה קרה לנו וקרה לעוד קבוצה ואין לי מה להוסיף".

"ברגע שאנחנו נדע להעריך את עצמנו גם מקצועית, נדע להתגבר על הפחתת הנקודות שלנו. אחרי הכול אנחנו רק שלוש נקודות מהישארות בליגה ועל זה צריך לחשוב".

על המפגש מול בית"ר בשבת: "בית"ר קבוצה שגם מבחינת הטבלה וגם מבחינת מספר פרמטרים היא עדיפה על הפועל עכו. אני רוצה לשדר לשחקנים שלי שאנחנו מסוגלים בכל מגרש, בכל מזג אוויר. אני מאמין בשחקנים שלי. המטרה שלנו היא להישאר בליגה וכל עוד אנחנו בחיים באופן חד משמעי אנחנו צריכים להתנתק מכל מה שקרה מסביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully