וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ההזדמנות האחרונה: דטרויט מול מינסוטה בחג ההודיה

23.11.2017 / 7:00

המשחק שייפתח את ערב החג יהיה גם המסקרן מכולם והליונס ינסו לצמצם פערים מהווייקינגס ב-NFC צפון (19:30, FOX). לאחר מכן, דאלאס מול הצ'ארג'רס (23:30) והרדסקינס מחכים לג'איינטס (3:30)

מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס מול מינסוטה וייקינגס. AP
סטאפורד חייב ניצחון/AP

אחד הימים המהנים בלוח השנה של הספורט האמריקאי, חג ההודיה, מגיע אלינו בשעה טובה היום (חמישי) ועמו, כמיטב המסורת, שלושה משחקים שיוציאו לדרך את המחזור ה-12 ב-NFL: דטרויט נגד מינסוטה, דאלאס מארחת את הצ'ארג'רס ואילו וושינגטון פוגשת את הג'איינטס (כל המשחקים בשידור חי ב-FOX).

seperator

דטרויט (4:6) - מינסוטה (2:8), חמישי, 19:30

הליונס גירדו ניצחו בשיקגו ביום ראשון ומקבלים צ'אנס, כנראה אחרון, לעצור את הקטר של מינסוטה. ההגנה של הווייקינגס שיתקה לחלוטין את התקפת הראמס המעולה ומארחת הסופרבול הקרוב נראית נהדר ותנסה לנקום בדטרויט, שניצחה אותה במפגש הראשון העונה 7:14.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. Ron Jenkins, AP
ההתקפה של דאלאס לא עובדת. פרסקוט/AP, Ron Jenkins

דאלאס (5:5) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6:4), חמישי, 23:30

הטקסאנים הובסו בבית בסאנדיי נייט מול פילדלפיה ובהיעדרו של אזיקייל אליוט, הם נראים די אבודים התקפית עם 16 נקודות בשני המשחקים האחרונים. גם הצ'ארג'רס לא במצב מזהיר, אבל למזלם כל ה-AFC מערב חלש והם עדיין יכולים לחלום על הפלייאוף, בטח שאחרי ה-24:54 הענק על בפאלו.

וושינגטון (6:4) - ניו יורק ג'איינטס (8:2), שישי, 3:30

עוד שתיים מאכזבות ומאוכזבות ייפגשו בבירה. הסקינס שמטו יתרון 15 נקודות בדקות הסיום והפסידו בניו אורלינס, במה שהיה הפסדם השני ברציפות ודי גמר להם את העונה. הענקים דווקא השיגו ניצחו די נדיר העונה, בהארכה בבית מול קנזס סיטי ומנסים לשפר מעט את הרושם מהשנה האיומה שעוברת עליהם, כך שניצחון על היריבה השנואה בהחלט יעזור למצב הרוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully