וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אזכיר לחלק מהשחקנים מה זה לשחק במכבי תל אביב"

11.11.2017 / 20:45

מאמן מכבי תל אביב לא היה מרוצה חרף הניצחון על אשדוד: "אזכיר לחלק מהשחקנים איפה הם נמצאים, לא אהבתי את האנרגיות". ג'ייק כהן: "ידענו שיהיה קשה". הבדיקות אישרו: כרם משעור שבר את אפו

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. לירון מולדובן
מודאג על אף הניצחון. ספאחיה/לירון מולדובן

מכבי תל אביב שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם בליגת העל, כשגברה על מכבי אשדוד 80:90. הצהובים היו עדיפים על היריבה במשך מרבית שלבי המשחק, ואף שאיבדו יתרון בן 14 נקודות, המשיכו את המומנטום מהניצחון על ריאל מדריד, לקראת שבוע שיכלול מפגשים עם אנאדולו אפס וחימקי מוסקבה. הבשורה המאכזבת: צילום הרנטגן אישר את החשש שכרם משעור סובל משבר באפו, אחרי שספג חבלה בפניו.

המאמן נבן ספאחיה סיכם: "הם היו מוכנים אלינו וחלק מהשחקנים שיחקו בלי אנרגיה. בחדר ההלבשה אני אזכיר לכמה מהשחקנים איפה הם נמצאים, מה זה לשחק במכבי תל אביב. חלק מהשחקנים שקיבלו דקות היו טובים וחלק לא. לא אהבתי את האנרגיה שלהם. השבוע הקרוב? אנחנו רק צריכים מנוחה. זה הדבר הכי חשוב".

ג'ייק כהן שהצטיין עם 19 נקודות, אמר: "היה מאבק קבוצתי, ידענו שיהיה קשה אחרי ששיחקנו גם ביום חמישי ביורוליג. עשינו עבודה טובה, שמרנו על ריכוז ברוב שלבי המשחק. חלק מלהיות במכבי תל אביב זה לשחק כמות כזו של משחקים בכל שבוע, זה לו"ז NBA".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 80:90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully