וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאטל ניצחה באריזונה, ריצ'רד שרמן קרע את האכילס וגמר את העונה

10.11.2017 / 7:07

הסיהוקס התאוששו בקושי מההפסד לוושינגטון עם ניצחון במדבר, אך איבדו את כוכב ההגנה שלהם. הכוכב של דאלאס הושעה מארבעה משחקים לפחות, מרטלוס בנט חזר לפטריוטס

ריצ'רד שרמן סיאטל סיהוקס. AP
עוד כוכב נפצע. שרמן/AP

אריזונה (5:4) - סיאטל (3:6) 22:16

המחזור העשירי יצא לדרך במדבר, שם הקארדס קיוו להיצמד לסיאטל, אך הסיהוקס, שנפלו בבית ביום ראשון מול וושינגטון, ידעו להימנע מהפסד שני ברציפות ולצאת עם ניצחון לא מרשים אך חשוב, שמעביר כעת את הלחץ לראמס כאשר המאזן בין שתי הקבוצות שווה.

לצערה של סיאטל, לאחר המשחק התברר כי הניצחון בא עם מחיר כבד. ברבע השלישי נפגע ריצ'רד שרמן ולא חזר ובסיום הוא גילה כי קרע את גיד האכילס וגמר את העונה. כוכב ההגנה של הסיהוקס התקשה לעצור את הדמעות. אם לא די בכך, גם קאם צ'נסלור נפצע וסיאטל עלולה להיענש לאחר שראסל ווילסון לא עבר כראוי את הבדיקה לגילוי זעזוע מוח במהלך המשחק וחזר היישר למגרש.

האורחים עלו על הלוח עם טאצ'דאון ראשון של ג'ימי גרהאם, חמש דקות לסוף הרבע הראשון, אך אריזונה הגיבה במהרה ובשניות הפתיחה של הרבע הבא ג'רמיין גרישם השווה. אריזונה קיבלה שוב את הכדור, אלא שאדריאן פיטרסון הופל באנדזון לסייפטי ובשתי הדקות האחרונות של המחצית, סיאטל השיגה עוד שני שערי שדה ועלתה ל-7:15. אחרי ההפסקה, הקרדינלס צימקו בשער שדה משלהם, אך לא השכילו לעשות יותר מזה ובתחילת הרבע האחרון גרהאם שוב קטף כדור באנדזון. 20 שניות לסיום, אריזונה עוד צימקה עם ריצה של אנדרה אלינגטון, אך יותר מזה היא כבר לא השיגה.

ראסל ווילסון מסר 238 יארד וצמד, דאג בולדווין קלט 95 יארד ומשחק הריצה שוב לא היה קיים, כאשר סי ג'יי פרוסייס שוב נוטש עם פציעה בקרסול. דרו סטנטון סיים עם 273 וטאצ'דאון, פיטרסון היה חלש (21 נשיאות ל-29 יארד בלבד ופאמבל) ורק לארי פיצג'רלד כיכב עם 113 יארד באוויר.

* בית המשפט לערעורים דחה את בקשת ארגון השחקנים לבטל את השעייתו של אזיקייל אליוט. השימוע הבא של הרץ האחורי נקבע רק ל-1 בדצמבר, כך שאם לא יקרה משהו לא צפוי, הוא יחמיץ לכל הפחות ארבעה מתוך ששת משחקי ההשעייה שנקבעו לו ולא ישחק בחודש הקרוב, מול אטלנטה, פילדלפיה, הצ'ארג'רס והרדסקינס.

* מרטלוס בנט, הטייט אנד ששוחרר מגרין ביי, חזר לניו אינגלנד עמה זכה באליפות בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully