וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק כבד: דנבר מארחת את ניו אינגלנד במוקד המחזור העשירי

11.11.2017 / 10:00

כמעט שנתיים אחרי שהוביל את הברונקוס לניצחון גדול על הפאטס, ברוק אוסווילר ינסה לשקם את הקריירה בסאנדיי נייט. בפאלו מחכה לניו אורלינס, וושינגטון מול מינסוטה והראמס מארחים את יוסטון

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
לא אוהב את האצטדיון בדנבר. בריידי/AP

המחזור העשירי ב-NFL יימשך ביום ראשון, כאשר הסדרה הראשונה תפגיש בין היתר בין בפאלו לניו אורלינס ובין וושינגטון למינסוטה. פיטסבורג יוצאת לאינדיאנפוליס ולאחר מכן, הראמס מארחים את יוסטון ואילו דאלאס באטלנטה. בסאנדיי נייט, דנבר פוגשת את האלופה ניו אינגלנד ולמחרת, קרוליינה מחכה למיאמי. הצ'יפס, הריידרס, האיגלס והרייבנס בחופש השבוע.

seperator

20:00:

בפאלו (3:5) - ניו אורלינס (2:6), FOX

יוצאים לדרך עם משחק מצוין באפ סטייט ניו יורק, שם הבילס לא הפסידו העונה בארבעת המשחקים הקודמים שלהם. בפאלו מגיעה עשרה ימים אחרי הפסד מאוד מאכזב לג'טס, בעוד הסיינטס כבר עם שישה ניצחונות רצופים אחרי שדרסו את טמפה ביי וינסו לצבור עוד W במאבק שלהם מול קרוליינה על ה-NFC דרום.

שיקגו (5:3) - גרין ביי (4:4), METV

הפאקרס כבר עם שלושה הפסדים רצופים מאז הפציעה של ארון רוג'רס וההחלטה שלהם ללכת על ברט האנדלי לא נראית מבריקה במיוחד. שיקגו מרגישה שיש לה הזדמנות נהדרת להמשיך את התקופה המפתיעה שלה, כאשר לאחר שני ניצחונות היא נתנה פייט גם בניו אורלינס בזכות ההגנה החזקה. הברס רוצים לנקום בפאקרס, שהביסו אותם 14:35 במחזור הרביעי.

דטרויט (4:4) - קליבלנד (8:0)

הליונס ניצלו עד תום את ההיעדרות של רוג'רס וניצחו די בקלות בלמבו פילד, מה שקטע עבורם רצף של שלושה הפסדים. המאזן שלהם לא מבריק, אבל אם לא יפשלו בבית מול הקבוצה הגרועה בליגה, הם יטפסו למאזן חיובי ומשם, השמיים הם הגבול.

ג'קסונוויל (3:5) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (5:3)

הג'אגס הם ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות של העונה והניצחון המרשים על סינסינטי, שהגיע למרות שלאונרד פורנט עבר את הגבול והושעה מהמשחק, סימל את הדרך של הקבוצה שרוצה סופסוף לחזור לפלייאוף וסופגת הכי מעט נקודות בליגה (14.6). הצ'ארג'רס נעצרו לפני שבוע החופש שלהם עם הפסד דחוק בפוקסבורו, שעצר רצף של שלושה ניצחונות. יהיה להם לא פשוט לנצח בצפון פלורידה, אבל גם הם נהנים מהגנה טובה (19 נקודות חובה למשחק, שביעית בליגה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מיצ'ל טרוביסקי שיקגו ברס. AP
הזדמנות טובה לברס. טרוביסקי :/AP

טנסי (3:5) - סינסינטי (5:3)

שלושה ניצחונות רצופים הקפיצו את הטייטאנס לפסגת ה-AFC דרום החלש ולמרות שהם מפגינים יכולת לא מרשימה בעליל, בטנסי יודעים שהמאבק שלהם מול ג'קסונוויל על הפלייאוף בהחלט יכול להסתיים בהצלחה. סינסי המאכזבת לא הסתדרה מול הג'אגס אפילו בלי לאונרד פורנט, שמה רק שבע נקודות וראתה את איי ג'יי גרין מאבד את הראש ומורחק. סינסי כבר לא תהיה בפלייאוף העונה, אבל אם זו השנה האחרונה של מרווין לואיס בתפקיד, הוא בוודאי ירצה לסיים אותה בצורה ראויה.

אינדיאנפוליס (6:3) - פיטסבורג (2:6)

הקולטס הגיבו לחדשות לפיהן אנדרו לאק כבר לא ישחק העונה עם ניצחון דחוק ביוסטון, מה שעצר רצף של שלושה הפסדים. טי וויי הילטון היה פנטסטי עם 175 יארד ויחפש איך לשחזר את ההצלחה מול קבוצה הרבה יותר טובה, שתתייצב בלוקאס אויל סטדיום עם שלושה ניצחונות רצופים ורעננות של שבוע החופש. שתי הקבוצות ידעו כמובן קרבות גדולים בימי פייטון מאנינג נגד ביג בן, אך הקולטס לא גברו על הסטילרס מאז נובמבר 2008 (ארבעה הפסדים רצופים).

טמפה ביי (6:2) - ניו יורק ג'טס (5:4)

הבאקס רק רוצים שהעונה המסויטת הזו, שהתחילה עם הארד נוקס ונמשכה בהתרסקות מוחלטת, תיגמר. דירק קוטר עלול לאבד את משרתו בקרוב, בעיקר אחרי עוד השפלה בשבוע שעבר, הפעם בניו אורלינס, שהייתה ההפסד החמישי ברציפות. הג'טס לעומת זאת, לא ציפו לעונה כל כך מוצלחת אחרי שהתפרקו מכל נכסיהם כמעט בפגרה, אך בינתיים הם מרשימים יחסית לציפיות וכבר השיגו ארבעה ניצחונות. הם מגיעים אחרי עשרה ימי מנוחה ועם צ'אנס מצוין לטפס שוב למאזן חצוי.

וושינגטון (4:4) - מינסוטה (2:6)

וושינגטון הצילה לעצמה את העונה כנראה, לפחות זמנית, עם הניצחון הגדול והלא צפוי בסיאטל, שהגיע אחרי שני הפסדים רצופים. הרדסקינס ירצו להמשיך את המומנטום הזה בבית מול הווייקינגס, ששולטים ב-NFC צפון הפצוע ונהנים מרצף של ארבעה ניצחונות. מינסוטה נחה בשבוע שעבר ותגיע טרייה לבירה בניסיון להאריך את הרצף שלה ולסבך שוב את הסקינס.

אדם ת'ילן, מינסוטה וייקינגס. AP
הווייקינגס השתלטו על ה-NFC צפון/AP

23:05-23:25:

לוס אנג'לס ראמס (2:6) - יוסטון (5:3), METV

עוד קבוצה מלהיבה היא הקבוצה השנייה של עיר המלאכים, שהמטירה 51 נקודות בניו יורק על הג'איינטס בהובלת ג'ארד גוף, שמשחק יותר ויותר כמו מישהו שנבחר ראשון בדראפט. הראמס עם שלושה ניצחונות רצופים והמאמן שון מקביי כבר זוכה לקמפיין לתואר מאמן העונה. המפגש מול טום סבאג', שלא הצליח למצוא את האנדזון בשניות הסיום בהפסד הביתי לקולטס, הוא משהו שהגנת הראמס צריכה לצלוח בלי בעיות, בעוד מקביי ו-וייד פיליפס יצטרכו לחשוב איך מכילים את דיאנדרה הופקינס.

אטלנטה (4:4) - דאלאס (3:5), FOX

סגנית האלופה קיוותה להימנע מ"האנג אובר הסופרבול" שתוקף קבוצות רבות כל כך, אך ההפסד הצמוד בקרוליינה בשבוע שעבר היה השלישי בארבעה משחקים והפאלקונס מגיעים למחזור כשהם בפיגור שני משחקים ב-NFC דרום. הצ'אנס האחרון שלהם מגיע מול דאלאס, שהניצחון שלה על הצ'יפס, למרות אותו טאצ'דאון משוגע בסוף המחצית, היה השלישי ברציפות. הקאובויס יתקשו לתפוס את פילדלפיה הדוהרת, אך האיגלס בשבוע חופש וזו הזדמנות להלחיץ אותם מעט. הם ייאלצו להסתדר בחודש הקרוב בלי אזיקייל אליוט, שההשעייה שלו נכנסה לתוקף בסופו של דבר.

סן פרנסיסקו (9:0) - ניו יורק ג'איינטס (7:1)

הניינרס התעקשו בשבוע שעבר להמשיך עם סי ג'יי בת'ארד הרוקי, מה שעלה להם בעוד משחק בלי יותר מדי נקודות ובעוד הפסד שקירב אותם לעונת 16:0 שנייה בתולדות הליגה. הם מקבלים הזדמנות לברוח מהגורל הזה, בבית נגד קבוצה איומה לא פחות, שהושפלה מול הראמס בניו יורק ורוצה להשיב מעט מכבודה. קייל שנאהאן יצטרך להחליט שוב האם להישאר עם בת'ארד או שהגיע הזמן לעבור לג'ימי גארופולו.

קייל שנאהאן מאמן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
אולי הפעם? שנאהאן/AP

דנבר (5:3) - ניו אינגלנד (2:6), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

היישר משבוע החופש, טום בריידי חוזר לאחד משני האצטדיונים השנואים עליו בליגה (השני הוא מיאמי), מקום בו הפסיד שלושה משחקי פלייאוף (2006, 2014, 2016) ועוד ארבעה משבעה משחקים בעונה הסדירה. בדצמבר שעבר בריידי והפאטס דווקא ניצחו במייל היי סיטי, 3:16 לא מרשים במיוחד, אבל בנובמבר לפני שנתיים הם נכנעו אחרי הארכה לברוק אוסוויל שהוביל קאמבק גדול ולריצה ל-48 יארד וטאצ'דאון מצד סי ג'יי אנדרסון. אוסווילר, שעשה סיבוב וחזר לעמדת הקוורטרבק בדנבר, היה רע בהשפלה שחטפו הברונקוס בפילדלפיה ואחרי ארבעה הפסדים, כולל שלושה רצופים בחוץ, הברונקוס, שכנראה כבר איחרו את הרכבת לפלייאוף, ישמחו בעיקר להחזיר מעט מכבודם. האלופה, שניסתה לייצב את השורות בשבוע החופש אחרי פתיחת עונה בינונית במונחים שלה, מחפשת ניצחון חמישי ברציפות וקיבלה בחזרה את מרטלוס בנט, ששוחרר מגרין ביי.

קרוליינה (3:6) - מיאמי (4:4), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

כמעט מבלי ששמנו לב, הפנת'רס, בזכות עוד שני ניצחונות רצופים (רצף שלישי שלהם העונה), עם מאזן לא רע בכלל וקוראים תיגר על המקום בפלייאוף. הם מקבלים הזדמנות פז להשיג רצף של שלושה ניצחונות, לראשונה העונה, כאשר הם מארחים את הדולפינס, שיגיעו אחרי שני הפסדים רצופים ומתסכלים מאוד, 40:0 בבולטימור ואז הפסד ביתי לאוקלנד החלשה. ג'יי קאטלר דווקא היה מצוין בשבוע שעבר, אך מיאמי נפלה למאזן חצוי ועוד הפסד יסגור עבורה כמעט סופית את הדלת לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully