וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף בין דורון אוסידון לקוון דן אוצ'ניק: "אגיש תלונה במשטרה"

4.11.2017 / 20:50

השניים התעמתו מילולית בנתניה, כשלטענת אנשי הפועל חיפה אמר הקוון עוד לפני המשחק: "לא עברתי סלקציה באחד ממועדוני הלילה שלך, עכשיו אראה לך מה זה". איגוד השופטים: "לא היה ולא נברא". בקבוצה יתלוננו על אלקסלסי

יו"ר הפועל חיפה דורון אוסידון. מגד גוזני
"הקוון חזר על הדברים בסיום". דורון אוסידון/מגד גוזני

עימות חריף הערב (שבת) בסיום המשחק בו ניצחה מכבי נתניה 0:2 את הפועל חיפה, בין נציג הבעלים של הקבוצה האורחת, דורון אוסידון, לבין הקוון דן אוצ'ניק. השניים התעמתו מילולית, כאשר לטענת אנשי הפועל חיפה פנה הקוון לאוסידון עוד לפני המשחק ואמר לו: "לא עברתי סלקציה באחד ממועדוני הלילה שלך, עכשיו אני אראה לך מה זה".

עוד בנושא:
מכבי נתניה עצרה את הפועל חיפה עם ניצחון 0:2
סלובודן דראפיץ': "חזרנו לכדורגל שלנו". ניר קלינגר: "הייתה רמאות של השוער"

ערן לוי חוגג עם אוהדים/ברני ארדוב

נגד הפועל חיפה נשרק במהלך המשחק פנדל שנוי במחלוקת ובנוסף הורחק משורותיה עדן בן בסט, בעוד החלטה שגויה. אוסידון אמר לגבי העימות והסביר: "ניגשתי לשאול האם הוא עושה לי את זה בכוונה כי הוא נראה מרוצה ממה שקרה במשחק, וגם בסיום השתמש בדיוק באותן מילים. אם קוון עושה דווקא רק בגלל שלא עבר סלקציה באחד המועדונים אז כנראה שאין ברירה ואני צריך להגיש תלונה במשטרה". אוסידון שוחח בעניין גם עם יו"ר איגוד השופטים יריב טפר והתלונן על דבריו של אוצ'ניק.

תגובת איגוד השופטים: "הטענות של דורון אוסידון על חילופי דברים קשים בינו לבין הקוון דן אוצ'ניק לא היו ולא נבראו. השיחה בין השניים היתה טרם המשחק ובנוכחות 5 אנשים נוספים לפחות במהלך אישור התלבושות. אוסידון התבדח, כך גם הקוון והכל היה ברוח טובה. אם אוסידון חשד במשהו או היה מוטרד ממשהו, תמוה שלא אמר דבר אלא בסיום המשחק. החלטות צוות השיפוט במשחק יבחנו על ידי הוועדה המקצועית כפי שנעשה לגבי כל משחק בו יש החלטות מורכבות. הטענות על כשרות המניעים של מי מאנשי צוות השיפוט הם דמגוגיה ואין בהם דבר וחצי דבר".

פרט לכך, בהפועל חיפה גם בודקים אפשרות להתלונן על השוער גולן אלקסלסי, שלטענתם התחזה בצורה מכוונת וגרם להרחקתו של עדן בן בסט. "מה שהוא עשה זו רמאות", אמרו במועדון. "נפנה להתאחדות בנושא ונראה מה אפשר לעשות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully