וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מרוצים: "צריך אופי כדי לצאת מהמצבים שהיינו העונה"

3.11.2017 / 8:03

התיקו בבוקרשט גרם לשביעות רצון בקבוצה, בייחוד לאור מהיכולת. "קואנקה הראה ניצוצות, ויטור מוסיף הרבה". יגיל אוחנה נרשם לפני המשחק בגלל ההיעדרויות הרבות. אלחמיד נבדק בעינו

1. שביעות רצון בנגב

בהפועל באר שבע יצאו שבעי רצון מהתיקו ומהיכולת מול סטיאווה בוקרשט אמש. בבאר שבע מרגישים שהחזרה שלהם ליכולת הטובה ממשיכה ובמועדון משוכנעים שהיום יכולים אף לנצח את הרומנים. "זה היה משחק של שתי קבוצות שניסו לנצח", אמר שחקן בקבוצה, "החמצנו הרבה וגם ניצלנו. יכולנו לנצח אבל גם תיקו זו תוצאה מצוינת".

" סטיאווה קבוצה חזקה אבל אנחנו לא פחות טובים מהם", קבע שחקן אחר. למרות המחמאות, בקבוצה לא אהבו את השער שספגו ואת החוסר הריכוז שהוביל אליו. בקבוצה החמיאו ללואי טהא וחאתם עבד אלחמיד שלמרות הטעות הגדולה בשער הצליחו להתאושש ורשמו משחק טוב. אלחמיד ספג במחצית הראשונה מכה בראשו בהתנגשות עם שחקן אחר, כאשר בסוף המשחק אזור העין של שחקן באר שבע התנפח מאוד ובהמלצת הצוות הרפואי הוא פונה לבית החולים שם עבר בדיקןת בשעות הלילה. "צריך אופי כדי לצאת מכל מה שעברנו העונה, "קבע שחקן, "היינו בתקופה נוראית אבל קרו הרבה דברים במגרש ומחוצה לו שגרמו לזה. בשבועות האחרונים אנחנו מרגישים שחזרנו".

עוד בנושא:

ברק בכר: "החוכמה היא לדעת להתגבר על הטעויות ולא להישבר"
הפועל באר שבע נפרדה מסטיאווה בוקרשט ב-1:1 ברומניה

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. AP
איזה קאמבק. מיגל ויטור/AP

2. הקאמבק של מיגל ויטור

לא מעט שחקנים זכו למחמאות לאחר המשחק, ביניהם בן שהר שהוכיח שהוא בכושר טוב וגם כבש. גם איסק קואנקה זכה למחמאות ובקבוצה מקווים שהוא יחל לצבור בטחון ולהוכיח את ההשקעה בו. אולם, מעל כולם היה זה מיגל ויטור שזכה למירב המחמאות. הבלם חזר אחרי פציעה ארוכה,היה טוב מאוד ובישל את השער לקבוצתו. ויטור חש עייף מאוד אחרי שבעים דקות ובגלל זה בכר הוציא אותו. ויטור סיפר לסובביו בסיום שהוא הרגיש טוב מאוד על הדשא אך שחסר לו כושר והוא היה עייף מאוד.

בשל כך ויטור אמור לשחק גם נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון אך ייתכן שלא תשעים דקות. "קואנקה נראה מצוין באימונים כשהגיע", נזכר אחד השחקנים, "אתמול הוא הראה חלק מהניצוצות האלו שיש לו ברגליים. ויטור מוסיף המון".

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע מול דניס מאן שחקן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
חוזר לעצמו. אנתוני וואקמה/רויטרס

3. השמיכה הקצרה של ברק בכר

כמה ימים לפני המשחק, בבאר שבע הבינו שהם במצוקה קשה לגבי הסגל. בתחילת העונה הסגל הרחב גרם לכך ששחקנים כמו מתן אוחיון, אורן ביטון, ואמיר חלאיילה לא נרשמו, כשבהמשך גם גיא מלמד לא נרשם למשחקים באירופה. הפציעות המרובות גרמו לכך שבבאר שבע הצטערו שאותם שחקנים לא נרשמו. אתמול לאור הפציעות של בן ביטון, מוחמד גדיר, ניב זריהן ו-וובה בראון באלופה הישראלית הבינו שיש מצב שאפילו 18 שחקנים לא יהיו כדי למלא את הספסל. במועדון מיהרו וניצלו את הסעיף בתקנון אופ"א שמאפשר לרשום במה שנקרא ליסט b שחקני בית הצעירים מגיל 21 עד יום לפני המשחק. בבאר שבע ניצלו זאת ורשמו את שחקן קבוצת הנוער יגיל אוחנה שאף ישב על הספסל. אוגו שהיה גם כן על הספסל לא תוכנן לקבל דקות וזאת מתוך רצון לכמה ימים של טווח ביטחון לגביו.

הקשר צפוי לקבל דקות כבר במשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה, כשבמשחק זה ישנו סיכוי גדול שגם גיא מלמד ואורן ביטון יכללו לראשונה העונה בסגל. כולם יודעים מה החשיבות של אוגו וכמה עוצמתי הוא באמצע", החמיא מהראן ראדי לחברו שישב על הספסל". ראדי דיבר גם על החלפת השיטות שזיכתה את בכר במחמאות על הניהול הטקטי ". שיחקנו בשיטה קצת אחרת וכולם עזרו לקבוצה".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. רויטרס
חגג ברומניה. בן שהר/רויטרס

4. אוהדי באר שבע בילו בבוקרשט


כ-4,000 אוהדים של באר שבע שרו אתמול והפגינו נוכחות ביציעים ברומניה, כשהתצוגה זכתה למחמאות גם על ידי אנשי הקבוצה הרומנית. בבאר שבע החמיאו לקהל הרב ואמרו שהם מקווים שההכרעה על ההעפלה לבית תהיה במחזור האחרון. "בטרנר אנחנו יכולים לנצח כל משחק", קבע גורם בקבוצה, "חשוב שנגיע למשחק בבית כשהוא משפיע". אגב בקבוצה גם התייחסו לטעות השיפוט שהייתה לטובתם, "במשחק כאן השופט לקח לנו פנדל ברור שהיינו יכולים להשוות. הפעם זה הלך לטובתנו והתקזז", אמר אותו גורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully