וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל ירושלים על אלן אומיץ': "חלק מהשחקנים חושבים שהוא מתנשא"

31.10.2017 / 18:29

גורם באלופה סיפר כי אצל האדומים שוררת אכזבה קשה מהסנטר הסלובני הן בפן המקצועי והן מבחינה חברתית. קציקאריס לקראת רג'יו אמיליה ביורוקאפ (ד', 21:30, ספורט 2): "הם מסוכנים"

one

הפועל ירושלים, שלא הצליחה עד כה להשיג ניצחון ביורוקאפ וספגה הפסד מביך בתחילת השבוע למכבי אשדוד בליגה, תנסה להיחלץ מהמשבר במשחק החוץ מחר מול רג'יו אמיליה.

בירושלים מודעים שכל הפסד באירופה הוא קריטי, כשלא מעט ביקורת קיימת על תפקודו של המאמן פוטיס קציקאריס. המאמן היווני אף ערך מספר שיחות עם ההנהלה לאחר ההפסד מול אשדוד , שביקשה ממנו הסברים על מצב של הקבוצה, המאמן רוצה להתחזק במהירות ולצרף גארד לקבוצה. מי שטס עם הקבוצה וערך אימונים חלקיים הוא טרנס קינזי, כשבקבוצה מנסים להכשירו למשחק מחר.

בנוסף בשיחות פנימיות של הקבוצה הביעו גורמים בקבוצה אכזבה מיכולתו של אומיץ' ומהשתלבותו הדלה הן בפן המקצועי והן בפן החברתי. "חלק מהשחקנים חושבים שהוא מתנשא", סיפר גורם הנוכח בחדר ההלבשה.

עוד בנושא
אשדוד הפתיעה בחוץ את ירושלים 74:86, הפועל תל אביב ניצחה את אילת 76:82
הפועל ירושלים: בהנהלה מבקרים את קציקאריס, קינזי יחזור ברביעי?
נבן ספאחיה: "האחוזים צריכים להשתפר אם אנחנו רוצים לנצח"

אלן אומיץ' שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מתנשא? אומיץ'/יוסי ציפקיס

"משחק של לחיות או למות"

המאמן אמר על היריבה: "רג'יו אמיליה קבוצה מסוכנת מאוד. אנחנו צריכים לעשות עבודה קבוצתית טובה, קודם כל בהגנה. אנחנו צריכים להשתפר ולשחק חזק יותר, אבל אני חושב שנגיע מוכנים למשחק הזה. זה הזמן שלנו להתחיל לנצח משחקים. זה לא קל כשמפסידים וזה לא קל להיות במאזן כזה בתחילת העונה ביורוקאפ, אבל אני מאמין בקבוצה וחושב שעם הזמן נתקן את הטעויות שלנו, נשפר את החולשות שלנו ונהיה קבוצה מנצחת". לגבי ההחלטה לשחרר את קרטיס ג'רלס אמר המאמן : "אני לא רוצה לדבר על זה יותר.

על מצבו של טרנס קינזי אמר קציקאריס: "היה לקרטיס קשה לחזור אחרי חמישה חודשים. הוא מאוד חסר לנו. אף אחד לא יודע, גם לא הוא עצמו, כמה הוא יהיה מוכן. נראה איך המשחק יתפתח ובהתאם לזה נחליט. אנחנו מצפים לחזרה שלו אחרי חמישה חודשים. כל מה שהוא ייתן לנו יהיה מבורך".

אוסטין דיי הוסיף: "עבורי זה משחק של לחיות או למות ככה אני מסתכל על זה מבחינה מנטאלית, אבל אין לחץ על אף אחד. .אנחנו מנסים לחזור למסלול אחרי המשחק האחרון שלנו שקצת פגע באוהדים שלנו. אנחנו צריכים להיות אחראים מספיק כדי לתקן את זה. אנחנו צריכים לוודא שאנחנו עושים את הדברים בצורה הנכונה ולהגיע במנטאליות המתאימה לכל משחק. נצטרך להיות אגרסיביים כדי לחזור לנצח".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully