וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "האחוזים צריכים להשתפר אם אנחנו רוצים לנצח"

30.10.2017 / 22:21

מכבי תל אביב הביסה את מכבי חיפה 62:83, אך המאמן הקרואטי הודה: "קשה להאמין שניצחנו ב-21 הפרש". במועדון מעריכים: הפציעה של קול לא חמורה. רחימי: "ככה צריך לשחק כדי להיות בפלייאוף"

one

מכבי תל אביב התאוששה הערב (שני) משני הפסדי היורוליג ושמרה על מאזן מושלם בליגת העל אחרי שהביסה את מכבי חיפה 62:83. הצהובים נראו לא טוב במשך שלושת הרבעים הראשונים אך התעוררו ברבע האחרון, נשענו על יכולת טובה של ג'ונה בולדן (20 נקודות, 4 מ-5 ל-3) וחגגו ניצחון קליל, שלושה ימים לפני משחק היורוליג מול מילאנו. מי שלא נכללו בסגל הם דשון תומאס, מייקל רול ואלכס טיוס, עליו לא רצו הצהובים להעמיס. נוריס קול נפצע בכתפו ברבע הרביעי, אך במועדון סבורים כי הפציעה אינה רצינית והרכז יוכל לשחק ביום חמישי.

"ברכות לקבוצה שלי ולחיפה על הכדורסל הטוב", אמר נבן ספאחיה במסיבת העיתונאים. "ב-90 אחוז מהמשחק הם הקשו עלינו. בסוף מצאנו כוח וניצחנו למרות אחוזים גרועים של הגארדים. אלה החיים בליגה שלנו - כולם משחקים קשה מולנו. קשה להאמין שניצחנו ב-21 הפרש".

המאמן הקרואטי הוסיף: "חיפה הגיעה מאוד מוכנה מולנו. המאמן שלהם עשה עבודה טובה, אבל הקליעות שלנו השתפרו בהמשך המשחק, והאחוזים צריכים להשתפר אם רוצים לנצח. מצד שני, הקבוצות בליגה הישרלאית מחכות לנו ומשחקות טוב מולנו. כרם משעור? אנחנו רוצים לתת לשחקן לפתח את עצמו, גם אם זה עולה לנו במהלך המשחקים".

המאמן המפסיד עופר רחימי סיכם: "קיבלנו החלטות לא טובות בהתקפה, שגרמו למתפרצות ולסלים במעבר. חבל. חבל מאוד. עשינו גם כמה טעויות הגנתיות, שלשות שחטפנו, הכריעו את המשחק. במשחק האחרון ביזינו את השם של מכבי חיפה, כל הימים האחרונים דיברתי עם השחקנים על לשחק ביחד, בלחימה, הם הפנימו את זה ואני מאמין שזה לא רק אפקט בגלל מכבי, ככה צריך כדי לנצח משחקים ולהיות בפלייאוף".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 62:83

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה עם השופט עומר אסתרון. ברני ארדוב
כל הקבוצות משחקות חזק מולו. ספאחיה עם אסתרון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully