וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו ניצחון של אופי", אליניב ברדה: "כיף לחזור"

29.10.2017 / 22:17

אנשי הפועל באר שבע היו שמחים אחרי ה-1:3 בחוץ על מ.ס. אשדוד. המאמן הוסיף: "נצטרך לבדוק את עניין הפציעות". עמיר תורג'מן: "גאה בשחקנים על העבודה וההשקעה שלהם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

המומנטום של הפועל באר שבע נמשך. האלופה צלחה הערב (ראשון) אתגר לא פשוט באצטדיון הי"א מול מ.ס אשדוד וניצחה אותה 1:3 אחרי שכבר נקלעה לפיגור, כדי להתמקם במקום השלישי בליגה עם 17 נקודות - בדיוק כמו מכבי תל אביב שהביסה הערב את הפועל עכו החלשה. מאוריסיו העלה את אשדוד ליתרון מפתיע בדקה ה-42, אבל מהראן ראדי איזן (56) וטוני וואקמה השלים מהפך עם צמד בדקות 63 ו-86.

במהלך המשחק נעצרו שני קטינים בגילאים 16 ו-18, תושבי באר שבע, בחשד שעשו שימוש בפירוטכניקה בתוך תחומי המגרש. בחיפוש שערכו השוטרים על השניים נמצאו ראשי אבוקות והם הועברו לחקירה.

ביום חמישי האלופה תצא למשחק חוץ נגד סטיאווה בוקרשט במסגרת המחזור ה-4 של הליגה האירופית. הרומנים יגיעו למשחק מעודדים אחרי ניצחון 2:5 מוחץ בחוץ על קראיובה שהחזיר אותם למקום הראשון בליגה הרומנית.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן. ברני ארדוב
עמיר תורג'מן וברק בכר/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר בסיום: "זה ניצחון של ווינרים, של אופי. הכול הלך קשה, פציעות, פיגור מול קבוצה טובה במגרש קשה. הצלחנו להפוך את הפיגור לניצחון. אמרתי במחצית שאנחנו צריכים להמשיך לשחק חכם. עשינו את זה וניצחנו לשמחתי. הרגשתי שאנחנו משחקים טוב ומגיעים למצבים. יכולנו לשחק טוב יותר, אבל שיחקנו נכון. הייתה הצטרפות וידעתי שאם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו נצליח לחזור. שיחקנו עם הרבה פציעות מתחילת המשחק, זה שיבש את שיטת המשחק וגם את החילופים".

"נשארתי עם חילוף אחד בגלל הפציעות. לשמחתי, יש פה חבורה של גברים שנתנו הכול. הם המשיכו את הגישה הנכונה משני המשחקים האחרונים. עם הכוח והגישה הזו נמשיך קדימה ליום חמישי ולעוד משחק קשה". על הפציעות: "חלק זה עומסים, חלק זה חוסר מזל. נצטרך לבדוק. וובה לא שיחק הרבה זמן ופתאום נכנס לאינטנסיביות גבוהה. בן ביטון רק חזר לא מזמן וחבל שנפצע שוב. יש לנו סגל מספיק רחב ומי שישחק הוא מספיק טוב כדי להמשיך את מה שאנחנו עושים".

הקפטן אליניב ברדה, שפתח לראשונה מאז המחזור הראשון הוסיף: "אפשר לצרף את שני המשחקים האחרונים שלנו שהיו טובים. חזרנו לשחק את הכדורגל השוטף שלנו והיה חשוב ליצור המשכיות אחרי הניצחון מול מכבי תל אביב. אני שמח שלמרות שהמשחק השתבש עם שתי פציעות ושער פיגור, הצלחנו לחזור לנצח. חזרתי אחרי פציעה וכיף לחזור, אני מקווה לאט לאט שתחזור לי החדות. ברגע שהקבוצה מנצחת, זה כיף גדול".

על העונה של באר שבע עד כה אמר ברדה: "קשה לסכם, אבל אני יכול להגיד שהפועל באר שבע כבר עברה למעלה מ-20 משחקים ואנחנו רק בתחילת העונה. כמובן שהשחקנים שלנו מרגישים את זה, אבל בשביל זה יש לנו סגל רחב ושחקנים שכל מי שנכנס עושה את העבודה. התבגרנו, אנחנו יודעים להרוג משחקים. מתי להאיץ ומתי להאט את הקצב. אם אני קונה זכייה נוספת באליפות? ברור".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
עמיר תורג'מן מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
שומר על אופטימיות. עמיר תורג'מן/ברני ארדוב

המאמן המפסיד, עמיר תורג'מן: "אני חושב שגם יש אופטימיות כי יש לנו קבוצה טובה ומוכשרת, אבל אני גם יודע שיש עוד הרבה עבודה. באר שבע קבוצה איכותית גם ברמה אירופית. רצינו מאוד, אנשים השקיעו. בסוף היינו עייפים מאוד. אני גאה מאוד בשחקנים ובמה שהם עשו. זה לא מספיק ויש עוד הרבה עבודה. אבל אם נמשיך ונעשה את הדברים נכון, נצליח גם להיות במשחקים כאלה טובים. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם על העבודה וההשקעה".

"באר שבע הרימה את הרמה במחצית השנייה והיה לנו קשה מאוד. שיחקנו כדורגל, הגענו למצבים. אנחנו לא רק באים ומסתגרים. נמשיך לעבוד ולהתקדם ונגיע לתוצאות טובות בהמשך. הדבר הכי חשוב שכולם ירוצו וירצו עד הסוף כי זה הבסיס להכול. אני רוצה שיניעו את הכדור בשקט, יציאה מהירה יותר קדימה. אנחנו עוד לא שם עד הסוף. בסך הכול, ממה שאני רואה עד כה אני מרוצה מאוד. אני יודע שהשחקנים שלי יכולים לבוא לידי ביטוי".

על אלישע לוי: "זה היה באוויר, אני יכול רק להגיד שהשקענו את כל מה שיש לנו ואלישע עשה הכול מתוך יושר אמיתי. לפעמים הדברים מסתדרים ולפעמים לא. היה עליו גם עליהום גדול מאוד. זה לא אלישע הפסיד ולא השחקנים, זה הכדורגל הישראלי. אנחנו עדיין לא שם. צריך לשנות הכול מילדים ועד הסוף כדי שבסוף יגיעו ילדים שיהיו שחקנים מושלמים. אנחנו לא שם כך שאני חושב שזה לא משנה מי המאמן. יש לנו הרבה עבודה. אולי בעתיד עוד נגיע לקמפיין גדול. אני רוצה לאחל בהצלחה למי שימונה לתפקיד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully