וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו הציגה את אלדד שביט: "הגעתי לפה בדרך הקשה"

26.10.2017 / 13:16

המאמן שהחליף את שלומי דורה יערוך את טבילת האש שלו מול מכבי תל אביב. שביט: "הפילוסופיה שלי היא להכיר את הקבוצה קודם כל ואז לדעת להתאים את הקבוצה אליי. הכימיה מאוד חשובה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד
אלדד שביט מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
פרק חדש בליגת העל. אלדד שביט/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו הציגה היום (חמישי) את מאמנה החדש אלדד שביט כאשר כל הצוות שמסביבו כולל עוזר המאמן איציק טוויזר יישאר בתפקידו. שביט הוא אומנם שם אלמוני בליגת העל, אך עם נסיון רב בליגה הלאומית כמאמן ראשי וכעוזר בליגת העל ובעכו משוכנעים שמישהו כמוהו שרעב לנצל את ההזדמנות הוא הכי מתאים לחבורה הצעירה שיש בקבוצה.

"מבחינת הגיל אני בן 35 וזה נשמע צעיר, אבל אני חושב שעברתי בצינורות המקובלים", אמר שביט במסע"ת להצגתו והוסיף, |היום כדי לאמן בליגת העל הרבה יותר קל לאמן קבוצת נוער ומשם לקבל את הצ'אנס. אני עברתי בדרך קשה וצברתי ניסיון. אני מכיר את העבודה".

"בשיחה שקיימה איתי ההנהלה אני חושב שהפגנתי מודרניזציה ודברים בסגנון, לא חושב שאפשר להתרשם מעבר לזה אלא רק כהלכה למעשה. הפילוסופיה שלי הכללית היא להכיר את הקבוצה קודם כל ואז לדעת להתאים את הקבוצה אליי. חשוב שתהיה כימיה ביני למועדון עצמו. זה הדבר שכרגע הכי חשוב לי שהכימיה תלך לכיוון חיובי וכך נוכל לייצר את התלכיד".

אלדד שביט עם דניאל סטאנצ'ו הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
אלדד שביט עם דניאל סטאנצ'ו/אדריאן הרבשטיין

"מי שמכיר את אלדד יודע שהוא מאמן ששחקנים משחקים בשבילו, "טען שחקן בבני סכנין, "הוא היה משמעותי מאוד אצלנו ויש לו סיכוי להצליח גם בעכו". אגב, שביט יערוך את טבילת האש שלו במשחק החוץ הקשה שמצפה לקבוצה מול מכבי תל אביב בחוץ ביום ראשון.

בעניין אחר, במועדון ביררו מול ההתאחדות האם הם יכולים לערער על תוצאת המשחק מול הפועל רעננה ולדרוש ניצחון טכני בעקבות ההעמדה לדין של דני בונדר על ידי תובע ההתאחדות. כידוע, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף טען שבונדר לא רשאי לעמוד על הקווים בגלל שאין לו תעודת מדריך ובטח שלא תעודות מאמן או פרו ובעכו ביררו אם העובדה שאימן מולם פוסלת את תוצאת המשחק שבו ניצחה רעננה. בהתאחדות השיבו שאישרו לבונדר לעמוד על הקווים במשחק הזה ולכן בעכו לא יכולים לערער על תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully