וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובר הלחץ לפטר את מוטי איוניר: "אנחנו נראים ממש לא טוב"

24.10.2017 / 22:06

בהפועל תל אביב לא שקט בעקבות ההפסד 2:0 להפועל רמת גן בחצי גמר גביע הטוטו של הלאומית: "אם לא יהיה זעזוע בקרוב, זה עלול להיות מאוחר מדי". המשחק מול קטמון עשוי לקבוע את עתיד המאמן

מאמן הפועל תל אביב, מוטי איוניר. מגד גוזני
"אנחנו לא טובים". מוטי איוניר/מגד גוזני

המשבר של הפועל תל אביב העמיק הערב, זאת אחרי שהאדומים הפסידו 2:0 להפועל רמת גן בחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. זהו המשחק הרביעי של הפועל תל אביב ללא ניצחון בכל המסגרות (שלושה הפסדים ותיקו). עבור הפועל רמת גן שפיטרה השבוע את אריק בנאדו מדובר במשחק שעשוי לסמן יציאה מהמשבר החריף אליו נקלעה הקבוצה מפתיחת העונה.

גובר הלחץ על הנהלת הפועל תל אביב לפטר את מוטי איוניר. "אנחנו נראים ממש לא טוב ואם לא יהיה זעזוע בקרוב, יכול להיות שנתעורר מאוחר מדי", אמר גורם במועדון. המאמן ככל הנראה יקבל הזדמנות נוספת בליגה מול הפועל קטמון ביום שישי ואם הפועל לא תנצח, סיכויים גבוהים שאיוניר יסיים את תפקידו כבר בשבוע הבא. חשוב לציין כי הפועל תל אביב כבר חורגת מתקציבה העונה, ופיטורי איוניר עשויים לא לצאת לדרך רק בגלל פיצוי הפיטורים שהמאמן אמור לקבל.

מאמן הפועל תל אביב מוטי איוניר אמר לאחר המשחק "תמיד צריך לקוות שיהיה טוב. משבר? אני לא מאלו שנותן כותרות. אנחנו נראים לא טוב. איבדנו שלושה שחקנים שלנו והשחקנים היותר צעירים לא מצליחים לעשות דברים שאנחנו רוצים. יש לנו בעיה מבחינת הקבוצה וצריך לשנות דברים. הקבוצה כרגע משחקת לא טוב. הרבה שחקנים איבדו ביטחון, צריך להרים אותם. לי יש את החלק העיקרי, אני אשם בהכול. אני אמור להיות על הקווים. אם מישהו לא יפטר אותי אני אהיה על הקווים".

פטריסיו סייג, מאמן זמני הפועל רמת גן,. מגד גוזני
"אני לא מעביר מסרים". פטריסיו סייג/מגד גוזני

המאמן הזמני של הפועל רמת גן פטריסיו סייג היה מאופק בסיום ואמר: "זו בסך הכול קבוצה שאריק אימן אותה וזה מוכיח שיש פה קבוצה טובה. אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו הרבה ביטחון. במשחקים הקודמים לא הצלחנו לתת גולים. תמיד כבשנו אחד ולא הצלחנו לכבוש את השני. היום זה הצליח. הפועל רמת גן מחפשים מאמן ואני יודע את זה וזו זכותם. זה בסדר גמור. אני לא מעביר מסרים. מכירים אותי וסיימנו מקום שלישי להפועל רמת גן. אין מסרים בכדורגל. כל הזמן מחליפים מאמנים בכדורגל הישראלי, גם ככה אנחנו לא שווים כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully