וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה פוטר מהפועל עכו, אלי כהן המועמד המוביל להחליפו

23.10.2017 / 10:07

המנהל המקצועי, דניאל סטנצ'יו, החליט על המהלך בעקבות ההפסדים בתקופה האחרונה והירידה של עכו למקום האחרון בטבלה. שאול דה צ'וקרל יעביר את האימונים עד שימונה מאמן קבוע

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. לירון מולדובן
שרד עד המחזור השמיני. דורה/לירון מולדובן

מאמן הפועל עכו, שלומי דורה, קיבל הבוקר (שני) הודעה על סיום דרכו במועדון. המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו החליט לסיים את דרכו של המאמן לאור התוצאות האחרונות כאשר המועמד המןביל להחליפו הוא אלי כהן. האחרון אימן בעבר בעכו. עד מינויו של מאמן קבוע, מאמן הנוער שאול דה צ'וקרל יאמן את הקבוצה.

דורה עוזב את התפקיד אחרי רצף של תוצאות לא טובות. בארבעת המשחקים האחרונים שלה, עכו צברה נקודה אחת בלבד ובסוף השבוע היא ירדה למקום האחרון בטבלה. העולה החדשה דווקא פתחה את העונה באופן חיובי ובשלושת המחזורים הראשונים נפרדה ממכבי נתניה ב-2:2 בחוץ וניצחה את מכבי חיפה 0:2. לעכו משחק חסר נגד הפועל באר שבע בחוץ.

דורה מונה למאמן הקבוצה אחרי שהיא נשרה לליגה הלאומית בסיומה של עונת 2015/16. בעונה שעברה הוא הצעיד אותה בחזרה לליגת העל, אחרי שהקבוצה סיימה את העונה עם 17 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים - מאזן שהספיק בשביל המקום השני בליגת המשנה.

דורה הוא המאמן השביעי בליגת העל שמסיים את תפקידו העונה (לא כולל רן בן שמעון). קדמו לו שרון מימר (בית"ר ירושלים), ז'אירו סווירסקי (בני סכנין), קובי רפואה (מכבי פתח תקוה), ראובן עטר (מ.ס אשדוד) ודודו אברהם וגיא לוי (הפועל רעננה).

עוד בנושא

הפועל עכו הפסידה 2:0 להפועל רעננה וירדה למקום האחרון
דורה אחרי ההפסד לרעננה: "אני לא דואג למעמדי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully