וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מאוכזבת מ"הגול האכזרי", גאושו בדרך החוצה, פלאח כעס

23.10.2017 / 9:20

בהנהלת בני סכנין ביקרו את חוסר הסדר במגרש בספיגת השער המכריע מול הפועל חיפה, פיראס מוגרבי הביע תסכול, סארי פלאח לא שותף וכעס על החימום הארוך, ניסיון להשתחרר מלוקאס גאושו

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין (משמאל) מול שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מסתכלים קדימה". מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

אכזבה גדולה בבני סכנין אחרי ההפסד אמש (ראשון) 1:0 להפועל חיפה. בקבוצה הרגישו שהצליחו לשבש בחלקים גדולים את תוכנית המשחק של המוליכה, והשחקנים אף זכו למחמאות על האגרסיביות שלהם במיוחד במחצית הראשונה. עם זאת ההפסד גרם לביקורות - גם מצד הקהל וגם מההנהלה - שם היו כאלה שהתקשו להבין למה במצב של 0:0 השחקנים לא נשארו עם תוכנית המשחק והחלו במשחק לא מסודר שהיטיב עם האורחים.

"רצינו מאוד לנצח זה היה משחק שקול לפה או לפה", הסביר פיראס מוגרבי, "החמצנו ואחרי כמה דקות הם הבקיעו. ידענו שהפועל חיפה קבוצה בכושר טוב ורצינו לעצור אותם, חבל שקיבלנו גול כזה אכזרי, אבל נסתכל קדימה ליום שבת, יש לנו משחק חשוב מאוד נגד נתניה".

לצד ההפסד, בקבוצה ישנם מספר שחקנים שמאוכזבים ממעמדם. הראשון הוא החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו, כשבקבוצה ככל הנראה ינסו להשתחרר מחוזהו בינואר. גם סארי פלאח היה כעוס מאוד אתמול ושוחח עם כמה מאנשי הקבוצה ביציאה מהמגרש, כשהוא כעס על כך שלא קיבל דקות משחק והתחמם זמן ארוך כל כך. פלאח חוזר מפציעה ורוצה מאוד לחזור לעניינים. בצוות המקצועי מעריכים אותו מאוד והוא עשוי לחזור להרכב כבר במשחק הקרוב.

עידן שמש ינסה להגביר קצב באימונים השבוע בתקווה להיות כשיר למפגש מול נתניה. החלוץ הנבחן גיבה ימשיך באימונים, כשהשבוע יקבל פליקס נעים החלטה לגביו.

פליקס נעים מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יצרף עוד חלוץ? נעים/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully