וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה הרגע, הנה באה השעיה: קמפיין בעיות המשמעת של נבחרת ישראל

9.10.2017 / 14:00

לא רק סרט הקפטן של זהבי: עצבים באימונים, פציעות מבוימות, התבטאויות פומביות נגד המאמן, החרמות, נזיפות וסילוקים. הקמפיין של נבחרת ישראל עמד בסימן בעיות המשמעת, אבל מה הפלא כשאין היררכיה ולא פחות מ-38 שחקנים מקבלים דקות במוקדמות. לפחות קבענו שיא חדש

עריכת וידאו: נועה לוי

מי אמר שנבחרת ישראל לא רשמה הישגים במוקדמות מונדיאל 2018? עד הקמפיין הנוכחי, כמות השחקנים הכי גדולה ששיתפה הנבחרת בטורניר קדם אחד עמדה על 35 במוקדמות הגביע העולמי 2014 (במקום השני: מוקדמות יורו 2008 עם 34 שחקנים, במקום השלישי: מוקדמות יורו 2012 עם 33). והנה, יש לנו שיא חדש.

38 שחקנים, לא פחות, עלו על כר הדשא במהלך תשעת משחקי המוקדמות שקיימה ישראל עד כה בבית ז'. 38, והיד עוד נטויה. אלו/אלחמיד/קאניוק עשויים לקבל דקות ראשונות מול ספרד ואולי אפילו נזכה לעגל ל-40. שיר צדק המקורקע מאונס הוא בינתיים שיאן הדקות עם 720 (שמונה משחקים מלאים) ומונס דאבור המקורקע מבחירה סוגר את הרשימה עם 9 דקות בלבד. בכלל, לא פחות מ-50 שחקנים נרשמו למשחקים, וזה לא כולל כאלה שזומנו להתכנסויות בארץ.

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי עם השחקנים עומר אצילי, רועי קהת. יוסי ציפקיס
אלישע לוי ושניים מ-38 השחקנים שהשתתפו בקמפיין, עומר אצילי ורועי קהת/יוסי ציפקיס

על פי המספרים הללו, מסתבר שיש פה מאגר בלתי נדלה של שחקנים. אלו כמויות שמתאימות לבית הדרום אמריקאי, למשל. וגם שם, יש נבחרות כמו ברזיל (35 שחקנים), צ'ילה (34) ואורוגוואי (32) שקיימו מספר כמעט כפול של משחקים (17 משחקים בינתיים, לעומת תשעה שנערכו באירופה) ובכל זאת לא הצליחו להשתוות למאזן המרשים של ישראל.

אם זה היה המדד להכרעה, הכרטיס שלנו למונדיאל היה מובטח הרבה לפני מחזור הסיום. הנה, תראו את היריבות שלנו בבית. איטליה, בניסיון נואש לצמצם את הפער מישראל, העניקה ארבע הופעות בכורה בתיקו מול מקדוניה והגיעה ל-34 שחקנים. ספרד, אלופת אירופה ואלופת העולם לשעבר, סובלת כנראה ממחסור בכישרונות והסתפקה בשיתוף של 30 שחקנים בתשעת משחקיה. נמשיך? אלבניה הציגה 32 שחקנים במוקדמות, מקדוניה 31 וליכטנשטיין 24.

ואם כמות השחקנים חורגת מהנורמה, באופן טבעי גם הפתח לצרות גדל. הרי כשאין סדר ואין היררכיה - יש אנרכיה. ובקמפיין הזה, מעבר לכישלון המקצועי, היו אלה בעיקר בעיות משמעת.

זה מה שנזכור ממוקדמות מונדיאל 2018.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully