וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "לא רוצה לראות פרצופים חמוצים של שחקנים"

14.9.2017 / 12:15

נציג הבעלים ערך שיחה נוקבת באימון: "מבקש מכולם להתנהג כראוי, גם ממי שמשחק וגם ממי שלא. יש קו מאוד ברור לגבי מה מותר ומה אסור לעשות". לבנדה: "תמיד קורה פה משהו, כל דבר תופס נפח"

קובי אליהו

אחרי (עוד) יממה סוערת בבית"ר ירושלים, במהלכה התפטר היועץ המקצועי אלי כהן לאחר עשרה ימים בלבד בתפקיד בעקבות דברים שאמר בריאיון ולפיהם לא יצרף שחקן ערבי, מנסה כעת הקבוצה להתאושש לקראת "קרב המושלמות" בשבת (20:30), בו תארח את הפועל חיפה בניסיון לנצח גם במחזור הרביעי של ליגת העל. היום (חמישי) קיימה בית"ר ירושלים מסיבת עיתונאים, לקראת המשחק ובעקבות האירועים המסעירים של אתמול.

עוד לפני המסע"ת אלי אוחנה כינס את השחקנים וערך שיחה נוקבת: "זה לא היה צעד פשוט. אלי כהן איש יקר לי מאוד וגם למועדון אבל נוצרה סיטואציה שבה המהלך היה בלתי נמנע. חשוב לי שאתם תתנתקו מהכול ותתעסקו נטו בכדורגל ובמשחק בשבת. יש לנו קבוצה חזקה ואנחנו סומכים עליכם. אני מבקש מכולם להתנהג כראוי, גם מי שמשחק וגם מי שלא משחק. אני לא אוהב לקנוס שחקנים אבל יש קו מאוד ברור לגבי מה מותר ומה אסור לשחקנים לעשות. אני לא רוצה לראות פרצופים חמוצים של שחקנים מוחלפים או כאלה שלא משחקים, מבקש מכולם לכבד את החברים שלהם ומעל הכול את הצוות המקצועי".

גיל לבנדה מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אני חי את הרגע וכרגע אני מאמן בית"ר ירושלים". לבנדה/קובי אליהו

גיל לבנדה

על ההתפטרות של אלי כהן: "דיברנו אתמול, הוא נשמע קצת שבור, אבל הוא חזק והוא יתאושש. יש טלטלה, אבל אני רוצה להתרכז המשחק הקרוב. אני ממקד את עצמי ואת השחקנים רק במשחק. אני יכול להגיד רק שאלי אוחנה אמר את מה שאני תמיד אומר - בית"ר מעל הכול. מעל כל שחקן, מעל כל מאמן".

על המצב בצל הפרשה: "תמיד קורה משהו בבית"ר, כל דבר קטן תופס נפח כי זו קבוצה גדולה. אנחנו מתכוננים למשחק כרגיל, מקווה שנדע לשמור על המומנטום. אנחנו מתמקדים בעשייה המקצועית".

על עתידו: "אמרתי מההתחלה שאני עובד של המועדון. כל זמן שיבקשו לאמן - אאמן. זה כדורגל ואי אפשר להסתכל יותר מדי קדימה. אני חי את הרגע וכרגע אני מאמן בית"ר ירושלים".

על הפועל חיפה: "היא עשתה שלושה ניצחונות עם כדורגל מצוין. זו קבוצה מאוזנת, ראיתי את הניצחונות שלה. מדובר בקבוצה מאוד כשרונית בחלק הקדמי. יש לנו משחק קשה, לא סתם היא נמצאת איפה שהיא נמצאת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גיל לבנדה מאמן בית"ר ירושלים עם שון גולדברג הדובר אושרי דודאי. קובי אליהו
מתרגל לקבוצה החדשה. שון גולדברג/קובי אליהו

שון גולדברג

על ההגעה לבית"ר ירושלים: "אני מאוד שמח שהגעתי. הכרתי אנשים מדהימים ואני מתחיל להסתגל. בית"ר מועדון גדול ששואף הכי גבוה".

על הניצחון על מכבי פתח תקוה: "נתן לנו הרבה ביטחון ויצר מומנטום. כרגע אין שמח ממני".

על ההתפטרות של אלי כהן: "זה לא התפקיד שלנו להתעסק בזה. התפקיד שלנו זה לתת הכי טוב על המגרש, להמשיך במומנטום. בכדורגל צריך לדעת לעבור דברים ולהסתגל".

על הפועל חיפה: "זה משחק שיכול לתת לנו דחיפה ענקית. גם הפועל חיפה עשתה תוצאות יפות, אני מקווה שאצלנו בבית, עם הקהל, נוכל להציג יכולת טובה ולהמשיך קדימה".

אלי אוחנה נציג הבעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
דיבר עם השחקנים. אלי אוחנה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully