וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין סוער: במכבי פתח תקוה החליטו על מהפכה

13.9.2017 / 19:56

במועדון החליטו לא לעבור לסדר היום בעקבות התוצאות. שחקנים בכירים בהם אלקיים, סיבוק ומנור סולומון יהיו שותפים לזעזוע והם בדרך לספסל. גורם: "יש כמה שחקנים שצריך לנער. מעכשיו נעשה סדר"

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מתכנן מהפכה. קובי רפואה/קובי אליהו

בעקבות שני ההפסדים האחרונים, במכבי פתח תקוה מתכננים מהפכה גדולה בהרכב במטרה לזעזע מספר שחקנים בכירים. על פי המסתמן, עודד אלקיים ממנו ישנה אכזבה גדולה יירד לספסל ואת מקומו יתפוס מגן הנוער דניאל בוסי. שחקן בכיר נוסף שיירד לספסל הוא הבלם תמאש סיבוק, שמאכזב מאז שהגיע לקבוצה. לעומתו, ז'והאן מרסיאל רשם שיפור מסוים ויפתח בהרכב. בפתח תקוה לא מתכוונים לעבור לסדר היום בעקבות התוצאות האחרונות ונראה כי מספר שחקנים נוספים ייאלצו לרדת לספסל. גם מנור סולומון עשוי לשלם את המחיר ולרדת לספסל, בעוד שגריגורי טאדה, חלוץ הרכש הצרפתי שזעם על אי ניפויו מהסגל אמור לפתוח בחוד.

"יש כאן כמה שחקנים שצריך לנער. לא יכול להיות ששחקנים יחשבו שהם מקבלים טאבו בהרכב. זה לא קרה מעולם במכבי פתח תקוה. מעכשיו נעשה סדר. כל שחקן שלא ייתן מאה אחוז יישב בספסל או ביציע", אמר גורם במועדון. המגן עלאא ג'אפר שמתאמן עם הקבוצה עשוי לקבל הודעת שחרור, כשבמועדון מעדיפים להמתין לנאור פסר ובינתיים להעדיף מגן נוער.

במועדון טוענים כי המאמן קובי רפואה נסער בעקבות התוצאות האחרונות והוא זה שיזם את המהפכה. רפואה אמור לעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה ונראה כי הוא יעבה את הקישור. סוטיריס ניניס אמור לפתוח בהרכב לפני לירוי צעירי ורומאריו פירס. "הבנו שטעינו, אז זו לא בושה לשנות", אמרו במועדון. "יש לנו סגל טוב, עדיף לעשות שינויים מאשר להמשיך במצב הקיים ולהגיע לאותן תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully