וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רז מאיר ביקש לצאת להשאלה, עופר ורטה מועמד להצטרף

2.9.2017 / 20:05

המגן הימני של הנבחרת הצעירה פנה לראשי המועדון בבקשה לצבור דקות משחק במקום אחר, והוא קרוב לסיכום במכבי פתח תקוה. אקס הפועל תל אביב בתמונה, אייל משומר הביע רצון לחזור

באדיבות מכבי חיפה TV

אחרי ההחתמות של סטפנוס אתנסיאדיס, מאור בוזגלו, סינטאיהו סלליך ושלומי אזולאי, מכבי חיפה מתחילה לדלל את הסגל עם פרידה משחקני בית. והעזיבה הראשונה עשויה להיות דווקא של רז מאיר, שחזר לסגל הירוק כמגן ימני אחרי עונת פריצה בהפועל אשקלון. שחקן הנבחרת הצעירה סגר את מרבית תנאיו במכבי פתח תקוה וצפוי להצטרף לסגל של קובי רפואה, כפי שעשה לפניו הקשר יניב בריק.

אם בקשתו של מאיר תתקבל והוא יעזוב, עופר ורטה מועמד להצטרף במקומו לסגל הירוק. המגן שיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב וכרגע הוא ללא קבוצה. אייל משומר, ששיחק גם הוא בהפועל תל אביב בעונה שעברה ובמשחק נגד הפועל באר שבע זכה לטקס הוקרה ממכבי חיפה על תרומתו רבת השנים, נמצא גם הוא בתמונה. משומר, שמנהל מגעים עם בית"ר ירושלים, פנה כבר לפני כמה שבועות לאנשי חיפה והציע לחזור, אך אז ניתנה עדיפות למאיר.

מאמון קשוע שחקן הפועל חיפה (משמאל) מול רז מאיר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יצבור דקות משחק אצל הלוזונים. רז מאיר, מימין/ברני ארדוב

בהודעה רשמית שהוציאה מכבי חיפה נכתב: "רז מאיר פנה לראשי המועדון בבקשה לאפשר לו השאלה לטובת צבירת דקות משחק משמעותיות יותר, מתוך כוונה לשוב לסגל מכבי חיפה מנוסה יותר. המועדון בוחן את הנושא ויגבש החלטה בימים הקרובים".

מאיר בן ה-20, שחתם לאחרונה על חוזה חדש לשנתיים במכבי חיפה, הגיע למחלקת הנוער הירוקה ב-2014 מהפועל ראשון לציון. הוא זכה עם הנוער בדאבל, הספיק לערוך בכורה בקבוצה הבוגרת ואז הושאל לבני יהודה ובעונה הקודמת כאמור להפועל אשקלון. בקיץ זומן לאימוני מכבי חיפה ונכלל בסגל כמחליף של ארנסט מאבוקה בעמדת המגן הימני, אבל כעת הוא צפוי לצאת להשאלה נוספת במטרה לצבור דקות משחק.

באשר לליאור רפאלוב, במכבי חיפה הכחישו כי הוגשה לשחקן הצעה בעקבות המשא ומתן שלו עם מכבי תל אביב. "פנינו לליאור לפני קצת יותר מחודש כדי לדעת האם יש אפשרות להחזירו, והוא הודיע לנו כי ברצונו להמשיך עונה נוספת בבלגיה ורק אז לשוב", הסביר גורם במועדון. "על סמך התשובה שלו, המשכנו הלאה ובנינו את הסגל. לא הוגשה לו כל הצעה כספית - לא אז ולא עכשיו. כל ציון עובדה אחרת הוא ניסיון לעשות ספינים".

(עדכון ראשון: 10:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully