וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקושצ'נקו כעס על דברי קלינגר. שבחים לתורג'מן: "הלך לאיבוד כשחקן כנף"

20.8.2017 / 7:12

בהפועל חיפה משבחים את החלוץ ("ההרגשה לחזור לחיפה מדהימה") שחזר מפציעה. כץ ואוסידון ינסו לסגור השבוע את עסקת דור פרץ, בשיחה שנערכה בין המועדונים נקבע כי ההחלטה תתקבל כנראה עד יום שלישי. הקשר לא אהב את המסר ששלח המאמן, והשניים צפויים לערוך שיחה

צילום וידאו: מגד גוזני, עריכת וידאו: מתן חדד

"מאז שנפצע אמרנו שאלון תורג'מן זה מה שחסר לנו. הוא סקורר שהלך לאיבוד בבני יהודה משום ששיחק בכנף ולא כחלוץ תשע. היום רואים את האיכויות שלו. קלינגר שם אותו בדיוק בעמדה שבה הוא אוהב לשחק ואין ספק שהוא יהיה אחד השחקנים המובילים שלנו בעונה הבאה". כך אמרו בהפועל חיפה אחרי הצמד של חלוץ הרכש שהגיע בהעברה ממכבי חיפה, ואתמול הצליח להעניק לקבוצה שלוש נקודות כבר במחזור הראשון של העונה.

תורג'מן עצמו אמר: "ההרגשה לחזור לאיצטדיון בחיפה מדהימה. אני שמח שפתחנו ככה. יש מה לשפר בקבוצה. המחצית השניה הייתה הרבה יותר טובה. ראיתי שהשחקנים עלו בטירוף למחצית השניה. אני שמח שכך סיימנו את המשחק".

כזכור, ביום שישי האחרון נשף קלינגר בשחקניו במהלך האימון. הוא טען כי הם "מחוסרי אנרגיות", ושחקנים העידו כי חל שינוי מאז השיחה. במחצית קלינגר שוב העיר לשחקנים, כשבמועדון לא ניקו את השוער ארנסטס שטקוס מהשער שספג.

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
"היה עדיף שהדברים ייאמרו בשיחה בארבע עיניים ולא מול המצלמות". ניר קלינגר/מערכת וואלה!, לילך וייס

בסביבתו של מקסים פלקושצ'נקו לא אהבו את דבריו של ניר קלינגר בסיום המשחק, מהם השתמע כאילו השחקן לא מנהל חיים ספורטיביים. "היה עדיף שהדברים ייאמרו בשיחה בארבע עיניים ולא מול המצלמות", אמרו. השניים יערכו שיחה בארבע עיניים בעקבות המתיחות שנוצרה.

יואב כץ ודורון אוסידון ינסו לסגור השבוע את עסקת דור פרץ. בשיחה שנערכה בין ראשי שני המועדונים, במכבי תל אביב הבהירו כי ההחלטה לגביו תתקבל כנראה עד יום שלישי. אם פרץ יצטרף השבוע, קלינגר יודיע שהסגל נסגר והקבוצה תצרף שחקנים רק בחודש ינואר. "ההערכה היא שדור יצטרף אלינו השבוע. התחלנו לבדוק קשרים זרים למקרה שתהיה בעיה, אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר. דור פרץ יודע שכאן הוא יקבל במה טובה יותר מאשר במכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully