וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מאוכזבת: "חייבים להפיק לקחים, אסור להיראות ככה"

20.8.2017 / 6:41

האלופה מאוכזבת מהיכולת שהציגה מול נתניה, אך מתעקשת ש"מאריבור זו אופרה אחרת". קואנקה צפוי להיעדר בשלישי, מחמאות לאלחמיד וזריהן, וגם: צדק מסביר מה עומד מאחורי פוסט הפייסבוק

צילום: יוסי ציפקיס

1. "אין תירוצים"

בהפועל באר שבע לא אהבו את היכולת שהציגה הקבוצה אמש (שבת) במשחק מול מכבי נתניה, שהסתיים ב-1:1. האלופה חילצה תיקו מול העולה החדשה לליגת העל, וגם המאמן ברק בכר הסכים עם המינוח הזה בסיום. בקבוצה הביעו דאגה מהתמודדות הלקויה עם הלחץ הגבוה של נתניה ואמרו ש"אין תירוצים", למרות שמדובר במשחק שלישי תוך שבוע. "נהיה חייבים להפיק לקחים מהמשחק הזה", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "אסור לנו להיראות ככה. יש פה סגל שכל שחקן בו ראוי להיות בהרכב".

למרות התיקו המאכזב, בבאר שבע משוכנעים שבמשחקים הבאים - כולל המשחק הגורלי על העלייה לליגת האלופות מול מאריבור ביום שלישי - זה ייראה אחרת לגמרי. "מאריבור זו אופרה אחרת. הראינו לא פעם שאנחנו מגיעים מוכנים למאני טיים", אמר אחד השחקנים. "אנחנו צריכים להיראות יותר טוב. זה משחק חשוב וראשון בליגה. נתניה קבוצה מצויינת, אבל בשלישי ניראה יותר טוב".

גם שיר צדק אמר ש"יש פה סגל מספיק חזק שצריך להיראות יותר טובה", והסביר למה התכוון בפוסט הפייסבוק שהעלה מיד אחרי המשחק מול מאריבור. "זה סטטוס שכתבתי לפני שבועיים ורציתי לשתף אותו. לפעמים קורות טעויות כמו במשחק מול מאריבור, אבל אני מנקה ממני במהלך משחק מחשבות גם אם אני עושה טעויות. יש התרגשות ואי אפשר להסתיר את זה. המשחק בשלישי הוא אחד החשובים שלי בתור שחקן והכי חשוב בתולדות המועדון, נעשה עבודה מנטלית ונקווה שנוכל לחזור מחוייכים. אני מרגיש פיזית טוב, נותנים לנו במועדון את כל התנאים כדי להתאושש, ןצריך לפרגן לצוות הפיזיולוגי".

עוד בנושא:

שלושה ימים לפני מאריבור: באר שבע סיימה רק ב-1:1 מול נתניה
בכר מפרגן: "מכבי נתניה קבוצה אדירה, היא תהיה הפתעת העונה"
מאריבור: זהוביץ' נפצע מול קרסקו, יחמיץ את הגומלין מול באר שבע

הפוסט המדובר של שיר צדק

2. קואנקה עדיין לא כשיר, צפוי להיעדר מול מאריבור

באר שבע התרכזה אתמול גם באחד שלא היה בסגל, איסק קואנקה. הקשר, שחזר רק לאחרונה מפציעה, ביקש שלא להיכלל בסגל והבהיר שהוא עדיין מרגיש כאבים בשריר ולא מוכן במאת האחוזים. בקבוצה יעדיפו לתת לו מנוחה ככל שנדרש ולא יחזירו אותו מוקדם יותר. ככל הנראה, קואנקה לא יהיה בסגל גם למשחק בסלובניה, על אף שבבאר שבע העריכו שהוא יחזור לפעילות מלאה במהרה, בעיקר משום שהוא מתאמן כרגיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
חזר מוקדם מדי? קואנקה/ברני ארדוב

3. שחקני מכבי נתניה התעמתו עם אוהדי באר שבע: "זו בושה"

במהלך המשחק נרשם עימות בין אוהדים של הפועל באר שבע לבין שחקני מכבי נתניה שלא היו בסגל. האוהדים טענו שאחד מהשחקנים קילל אותם ולאחר מכן הרוחות התלהטו, עד כדי כך שבמשך כל המחצית השנייה כוחות אבטחה נאלצו לעמוד חוצץ בין השחקנים לאוהדים. כל זאת בזמן שהשחקן שקילל התבקש במחצית המשחק להתיישב כמה שורות מתחת כדי לא לעורר שוב מהומה. אותם אוהדים פנו לכוחות האבטחה וטענו: "אנחנו יושבים כאן שנים ומעולם שחקן לא פנה אלינו, זו בושה".

שחקן הפועל באר שבע מתן אוחיון, וובה בראון, חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
הופעת בכורה חיובית. אלחמיד, במרכז/ברני ארדוב

4. נקודות האור: אלחמיד, זריהן והנחישות של איינבינדר

והיו גם כמה נקודות אור במשחק אתמול. הראשונה היא הבלם חאתם עבד אלחמיד, שקיבל שבחים על הופעת הבכורה שלו בקבוצה. "חאתם הגיע עם כושר משחק וזה יתרון. הוא היה טוב מאוד", אמר ברק בכר. עוד שחקן שבלט לטובה הוא דן איינבינדר. הקשר הרגיש כאבים אחרי המשחק נגד מאריבור והיה נראה שיקבל מנוחה, אלא שבסופו של דבר הוא פתח ובקבוצה החמיאו לו על הנחישות. השלישי שזכה למחמאות היה ניב זריהן, שחזר אחרי תקופה ארוכה והציג יכולת מעודדת.

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. ברני ארדוב
עכשיו שום דבר לא חשוב. שחקני באר שבע מאוכזבים בסיום/ברני ארדוב

5. היערכות שיא לקראת מאריבור: "שום דבר לא מעניין חוץ מזה"

היום בשעות הצהריים תמריא הקבוצה לסלובניה, ותערוך שם שני אימונים עד הגומלין מול מאריבור. הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים יטוסו לפני כן כדי לדאוג לכל מה שקורה מסביב. בקבוצה מבינים שמדובר במשחק הכי חשוב בהיסטוריה של המועדון. " זו משימה אפשרית וננסה לצלוח אותה", אמר אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה, "כרגע שום דבר כבר לא מעניין וכולנו כבר ממוקדים במשחק בשלישי".

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה חוגג. ברני ארדוב
סוף סוף קוצר את הפירות גם במולדת. וואקמה/ברני ארדוב

6. מסימני ההצלחה של באר שבע: וואקמה זומן לסגל נבחרת ניגריה

אחרי תקופה ארוכה בה הסופר איגלס התעלמו מאנתוני וואקמה, נראה שהוולה הנפלא מול מאריבור והיכולת הטובה שהוא מפגין במוקדמות ליגת האלופות נותנים לו הכרה. החלוץ זומן לראשונה לסגל הנבחרת לקראת המשחק החשוב מול קמרון במוקדמות המונדיאל שייערך ב-1 בספטמבר. גם חברו הטוב ג'ון אוגו נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully