וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מכבי נתניה קבוצה אדירה, היא תהיה הפתעת העונה"

19.8.2017 / 22:33

מאמן הפועל באר שבע שפע מחמאות ליריבה אחרי ה-1:1 בטרנר: "הם היו יותר טובים והיו צריכים לנצח אותנו". קואנקה בספק למאריבור. שי ברדה: "היעד שלנו הוא לשחק כדורגל התקפי"

ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה מול שחקן מכבי נתניה אביב אברהם. ברני ארדוב
נתניה הביטה לאלופה בעיניים/ברני ארדוב

הפועל באר שבע פתחה הערב (שבת) את דרכה להגנה על תואר האליפות עם איבוד נקודות. 1:1 נגד מכבי נתניה באצטדיון טרנר, הותיר את האדומים מאוכזבים, אם כי מלאי מחמאות לעולה החדשה שהייתה עדיפה לאורך דקות ארוכות. איסק קואנקה ביקש לא להיכלל בסגל אחרי שהודיע שהוא עדיין לא מרגיש מוכן ב-100 אחוז וסובל מכאבים. הקשר הספרדי בספק למשחק נגד מאריבור ביום שלישי.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1
מכבי פתח תקוה פתחה עונה עם 1:2 באשדוד
צמד לאלון תורג'מן ב-1:3 של הפועל חיפה על אשקלון

שחקן הפועל באר שבע שיר צדק עם מאמנו ברק בכר. צילום: ברני ארדוב, ברני ארדוב
"השמיים הם הגבול? היום השמיים שמרו עליו". בכר וצדק/ברני ארדוב, צילום: ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר: "אפשר להשתמש בתירוצים, אבל זה לא יהיה נכון. שיחקה נגדנו קבוצה אדירה ודינמית, שהייתה צריכה לנצח היום. לדעתי מכבי נתניה תהיה הפתעת העונה. הם גרמו לנו להיות מפוזרים ולהיראות לא טוב. היינו פחות טובים מהם".

בכר נשאל על השיא שבאר שבע שברה הערב, 36 משחקי בית רצופים ללא הפסד, והשיב: תמיד נחמד לשבור שיאים, אבל השיא החשוב באמת הוא להגשים את החלום וזה יכול לקרות ביום שלישי. לחץ? זה המקצוע שלנו. אנחנו רחוקים 90 דקות מלעשות משהו גדול ו'לחוצים' זה טוב. אנחנו רוצים כל הזמן להיות 'לחוצים' ככה".

שיר צדק אמר: "יש לנו שלושה ימים להתאושש לקראת משחק מאוד מאוד חשוב, אולי הכי גדול של המועדון הזה ושל כל השחקנים באופן אישי. כל הכבוד לנתניה, הם באו למגרש הכי קשה בארץ והציגו יכולת טובה והתקפית. אנחנו צריכים להיראות יותר טוב, לא נראינו ככה בגלל מאריבור".

עוזר המאמן של מכבי נתניה, שי ברדה: "שיחקנו נגד קבוצה אדירה, באר שבע יוצאת מגדר הרגיל. במחצית הראשונה הגענו לכמה מצבים ולא הבקענו, צריך להמשיך באותה דרך, התקפית ומהנה. אנחנו מרוצים מהתוצאה, אי אפשר לשקר, גם היכולת היתה מצוינת עד ההרחקה. מגיע כל הכבוד לשחקנים על מחויבות יוצאת דופן. היעדים שלנו הם לא להיות קבוצה נחמדה, ולשחק בכל מגרש כדורגל התקפי. אנחנו רוצים לתת לקהל ליהנות, זה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully