וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אני אומר לשחקנים שלי להיות רגועים ואני עושה טעויות"

13.8.2017 / 10:36

מאמן הפועל אשקלון התייחס להרחקה שלו בניצחון על בית"ר: "מקווה שלא אחמיץ את פתיחת העונה". נעים שוחח עם אוחנה על האפשרות לשאול את יעקב בריהון או אבישי כהן

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים. קובי אליהו
עצבני גם בגביע הטוטו. יובל נעים/קובי אליהו

בהפועל אשקלון הייתה שביעות רצון מהניצחון אמש על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו ובעיקר מהיכולת. יובל נעים יכול היה לראות לראשונה את ההרכב שאמור לפתוח העונה ולקבל רושם ראשוני לקראת פתיחת העונה בשבוע הבא.

נעים סיפר בסיום על ההרחקה שלו ואמר: "מקווה שלא אפסיד את פתיחת העונה, אני מקווה שיתחשבו. זה לא היה צריך לקרות בגביע הטוטו, זה חלק מהמשחק. אני אומר לשחקנים להיות רגועים בגביע הטוטו ואני עושה טעויות".

המאמן הוסיף: "יש מקום לשיפור אבל היום סוף סוף שיחקנו. ראיתם קבוצה נחושה שיוצאת מהר מהגנה להתקפה. אלעד גבאי ועוז ראלי לא שיחקו הרבה בשנה שעברה אבל הם תוספת חשובה לקבוצה, הם מוסיפים לנו המון בצדדים ואני בטוח שיהיו מאוד משמעותיים העונה".

עוד בנושא:

גביע הטוטו: הפועל אשקלון ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2

שחקן הפועל אשקלון, טל איילה, מול שחקן בית"ר ירושלים, יעקב בריהון. קובי אליהו
אשקלון מעוניינת אם בית"ר תשחרר. בריהון/קובי אליהו

נעים רוצה לצרף זר נוסף ואמר על כך: "אני רוצה כנף, שמאל או ימין. אנחנו נמצא אותו. כרגע עדיין אין לנו איך להעביר עוד שחקן בבקרה, יש לנו שניים שעוד לא עברו. אולי נשאיל פסלים מהפועל תל אביב".

אכן, נעים רוצה לצרף שחקן כנף זר, כמו גם שני ישרלים. נעים שוחח אתמול עם אלי אוחנה לגבי האפשרות לקבל בהשאלה את יעקב בריהון או אבישי כהן. בשלב זה בית"ר לא משחררת שחקנים אך לקראת סיום החלון סביר להניח שישוחררו שחקן או שניים כאשר לאשקלון תהיה עדיפות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully