וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: יואן הורה נחת בישראל כדי לחתום

5.8.2017 / 23:07

חלוץ נבחרת רומניה בן ה-28 צפוי להצטרף אל המלאבסים ולהיות הזר החמישי בקבוצה של קובי רפואה אחרי שמרסיאל, סיבוק וסומא כבר חתמו ופירס נשאר מאשתקד. זכה עם קלוז' באליפות ב-2011/12

יואן הורה, קלוז', מול ולנטין שטוקר, פ.צ באזל. AP
בדרך למלאבס. הורה/AP

מכבי פתח תקוה בדרך להחתים שחקן זר חמישי. אחרי שעסקת נתן קבסלה התפוצצה ברגע האחרון בגלל סיבות אישיות, הערב (שבת) נחת בארץ חלוץ נבחרת רומניה יואן הורה שמחר אמור לעבור בדיקות רפואיות. יש לציין כי עד עכשיו הנחיתה פתח תקוה שישה שחקנים זרים בישראל, ורק שלושה מהם חתמו (סיבוק, מרסיאל וסומא). כעת מקווים במועדון ששחקן נבחרת רומניה יצטרף.

הורה בן ה-28 החל את הקריירה הבוגרת בארד, המשיך לגלוריה ביסטריצה וממנה עבר לקלוז', שם היה שותף לזכייה באליפות ב-2011/12. אחרי שלוש שנים וחצי, במהלכן כבש רק שישה שערי ליגה, הושאל החלוץ לטרגו מורש, במדיה כבש שלושה שערים בחצי העונה הראשונה (עליית ליגה) ועוד תשעה לאחר שהצטרף בהעברה חופשית. ב-2015/16 סיפק את העונה הטובה בקריירה עם 19 כיבושים (מלך שערי הליגה) במדי פנדורי, דרכה הגיע גם לנבחרת רומניה (שלוש הופעות). רגע אחרי המשחקים מול מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית בשנה שעברה, הורה נמכר לקוניאספור ב-700 אלף יורו, אך התקשה להשתלב. הוא פתח רק שלוש פעמים בהרכב וכבש שער ליגה אחד ועוד שניים בדרך לזכייה בגביע הטורקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully