וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: חבשי ותורג'מן נשארו בטורקיה, בזניט חוששים מיציעים ריקים

הזהובים המריאו מאיסטנבול למשחק מול זניט ללא שני השחקנים, שהוטעו, התבלבלו בשער ופספסו את הטיסה. הקבוצה הרוסית יצאה בקמפיין: "מחיר הכרטיס לבני יהודה - כמו שני המבורגרים גרועים"

שחקן בני יהודה תל אביב עאיד חבשי. יוסי ציפקיס
יגיע לרוסיה באיחור. חבשי/יוסי ציפקיס

אירוע הזוי התרחש היום (שלישי) בבני יהודה בשעה שהקבוצה עשתה את דרכה לסנט פטרסבורג לגומלין מול זניט בליגה האירופית: שניים משחקני הקבוצה, עאיד חבשי ובן תורג'מן נשכחו בטעות בשדה התעופה באיסטנבול ולא עלו על טיסת ההמשך לרוסיה. השניים אמורים להצטרף לקבוצה מחר וכרגע מנסים למצוא להם מקום להעביר בו את הלילה, שכן המלון בשדה התעופה מלא ובקבוצה לא רוצים שהם ייצאו לרחובות איסטנבול.

תורג'מן אמר לוואלה! ספורט: "איזה בחור הטעה אותנו ושלח אותנו לשער אחר. רצנו בשדה תעופה ובגלל זה עצרו אותנו לעוד בדיקות. עד שהגענו לשער המטוס כבר סיים את הבורדינג ולא יכולנו לעלות. אף אחד בקבוצה לא שם שאנחנו לא על הטיסה. דאגו לנו לטיסה למחר בבוקר ומחפשים לנו מלון. קצת לא נעים, אבל אנחנו מקווים שהכל יסתדר עוד היום". מבני יהודה נמסר: "שני השחקנים לא הגיעו בזמן לשער בשדה התעופה ולכן פספסו את הטיסה. העניין נבדק על ידי המועדון ויטופל על ידי הנהלת הקבוצה".

קבוצת פאפוס הקפריסאית פנתה לבני יהודה במטרה להיכנס למשא ומתן על אנטוניו מרשיץ'. כזכור, בתחילת העונה קיבל הקשר הודעה שהוא לא בתכניות המקצועית של המאמן יוסי אבוקסיס, וזאת על אף שהוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים בקבוצה. מרשיץ' אומנם יצא עם הקבוצה למחנה האימונים, אך לא שותף באף משחק באירופה כשברקע סוכנו מנסה למצוא לו קבוצה שתקלוט אותו.

אנטוניו מרשיץ' שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה מבני יהודה? מרשיץ’/אדריאן הרבשטיין

הקשר כרגע לא מוכן לקצץ אפילו שקל בחוזהו שמוערך ב-130 אלף יורו לעונה, ואם פאפוס אכן תסכים לשלם לו את מלוא הסכום או לחילופין להגיע עם בני יהודה לסיכום על השתתפות בשכרו, הוא יעבור לאי השכן. כמו כן, גם קלוז' מרומניה ודברצן ההונגרית מתעניינות השחקן, אך נראה כרגע כי הקפריסאית היא הרצינית ביותר.

בנוגע למשחק מול זניט, בבני יהודה מקווים להשיג תוצאה מכובדת אחרי שכמעט איבדו סיכוי לעבור, ומקווים לא לחזור מרוסיה עם תבוסה. נראה שיוסי אבוקסיס יפתח באותו הרכב שפתח בארץ. דולב חזיזה הפצוע נשאר בישראל להמשך טיפולים ואימונים אישיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הקמפיין של זניט לקראת המשחק ברוסית: במחיר הכרטיס אפשר לקנות "המבורגר אחד טוב או שניים גרועים"

הגרסה האנגלית של הקמפיין מעודנת קצת יותר

ובינתיים בזניט עצמה חוששים מיציעים ריקים במפגש מול בני יהודה. הנהלת הקבוצה קבעה מחיר כרטיס של 200 רובל בלבד למשחק (3.5 דולר). זאת בעוד שמחירי הכרטיסים למשחק ליגה רגיל של זניט עומדים על 700 עד 2,300 רובל.

במקביל מחפשת מחלקת השיווק של זניט דרכים יצירתיות לפרסם את המשחק בקרב האוהדים. בהודעה מטעם הקבוצה השווה מחיר הכרטיס למחירים של המבורגרים וכרטיסי נסיעה ברכבת התחתית בעיר.

בהודעה מטעם זניט נכתב: "בעלות הכרטיס למשחק מול בני יהודה אפשר לקנות (בנפרד) ארבעה כרטיסים לרכבת בתחתית, חמישה ליטר דלק, שתי כוסות קפה. שני המבורגרים גרועים, המבורגר אחד טוב וחצי כרטיס למוזיאון הארמיטז'".

למרות מאמצי השיווק ההערכה היא כי היציעים יהיו ריקים ברובם במהלך המשחק מול היריבה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully