וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "שיחקנו לא מספיק טוב, מקווה שזה יספיק כדי לעבור"

27.7.2017 / 21:48

מאמן מכבי תל אביב הודה אחרי ה-0:1 מול פאניוניוס: "לקח לנו הרבה זמן להיכנס למשחק". בן חיים: "יהיה קשה מאוד בשבוע הבא". מאמן היוונים: "לא יודע אם האיראנים ישחקו בגומלין"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 0:1 את פאניוניוס היוונית במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. שער של וידאר קיארטנסון בדקה ה-48 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות, שייפגשו שוב בחמישי הבא (22:00 שעון ישראל) במאבק על הכרטיס לשלב המוקדמות האחרון לפני הבתים בליגה האירופית.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את פאניוניוס

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרויף/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף: "0:1 זה הרבה יותר טוב מ-1:2. היה משחק קשה, לא נראינו רעננים ולא שלטנו במשחק. איבדנו את הכדור בקלות ואז היינו צריכים לרוץ. הכי חשוב שניצחנו 0:1 גם במשחק בו לא שיחקנו טוב. לוקח לנו קצת זמן להבין אחד את השני במהלך המשחק. הקבוצה נראתה קצת עייפה במחצית השנייה, נצטרך לתת על זה את הדגש. אנחנו מקווים שיש לנו מספיק בשביל לעבור את הסיבוב הזה. אם נעבור את הסיבוב הזה, אני מאמין שיהיו תוספות וניראה טוב יותר. אנחנו רוצים לעלות וזה הדבר הכי חשוב. אנחנו תמיד משחקים לא כל כך טוב ביולי ובאוגוסט. הגשנו כמה הצעות טובות מאוד, אבל לפעמים זה לא מספיק. אני לא יכול לבוא בטענות. אפשר היה לראות את האיכויות של באטוקיו. גם למיכה יש איכויות כאלה, אבל לצערי הוא פצוע. באטוקיו יכול להוסיף לנו הרבה. ניצחנו ולכן עומר אצילי יכול לחגוג את יום ההולדת שלו כמו שצריך".

טל בן חיים הוסיף: "תמיד אנחנו מרוצים כשאנחנו לא סופגים אבל כמובן שהתוצאה שבירה. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ויודעים שזה לא מספיק. בשבוע הבא צפוי לנו קרב קשה מאוד. זו תחילת העונה, אני מאמין שזה יילך וייראה יותר טוב ממשחק למשחק. נצטרך לבוא מוכנים, מרוכזים, בשיא הריכוז, ולהשלים את העבודה בשבוע הבא".

צמד השחקנים האיראנים של פאניוניוס, אחסן חאג'ספי ומסעוד שוג'אי, לא הגיעו לישראל ועדיין לא ברור אם יקחו חלק במשחק הגומלין. מאמן היוונים, מיכאליס גריגוריוס, נשאל על כך וענה: "לא יודע אם הם ישחקו. זאת לא העבודה שלי ולא ההחלטה שלי".

על המשחק אמר: "הייתה לנו הזדמנות גדולה להשיג את שער החוץ בדקה ה-46, ומיד אחר כך ספגנו. הגענו לכאן במטרה להשיג תוצאה ורצינו להרחיק את היריבה ככל האפשר מהשער שלנו. ברוב הזמן זה הצליח, ועכשיו אנחנו מחכים לגומלין בבית. אני מצפה לתמיכה מלאה של הקהל שלנו, זו הייתה רק המחצית הראשונה. הצלחנו להגביל את מכבי למעט מצבים ואני מרוצה מהמאמץ של השחקנים, בטח במזג אוויר כזה. בשבוע הבא יהיה משחק אחר לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully