וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אפשר להפסיד, אבל לא ככה. נראינו קטסטרופה"

20.7.2017 / 9:12

שחקנים בחיפה דיברו על התבוסה לסיגמה. גוטליב צפה במשחק, המו"מ נמשך. לוזון סיכם את המחנה: "בגדול אני מאוד מרוצה, גיבשנו פחות או יותר את שיטת המשחק שאנחנו רוצים לשחק בה"

יח"צ - חד פעמי

עוד לפני המשחק אמש מול סיגמה אולמוץ, שחקני מכבי חיפה התבטאו כי אין חשיבות לניצחונות בשני משחקי האימון הקודמים. אתמול, לאחר התבוסה לקבוצה שעלתה העונה מהליגה השניה בצ'כיה, נשמעה ביקורת רחבה על משחק ההגנה של הקבוצה, ועל תפקודם של חלק מהשחקנים. "אפשר להפסיד במשחק אימון, וזה בסדר, אבל לא ככה", אמר אמש אחד השחקנים והודה: "ניצחנו קודם קבוצות חלשות מאוד, היום הגיעה קבוצה שיודעת להקשות והמשחק הזה יכל להיגמר גם 7:0. הצכ'ים שלטו עלינו בכל פרמטר. כמעט לא הגענו להזדמנויות. אם היינו מפסידים 2:0 ונראים טוב, לאף אחד לא היו טענות. אבל נראנו פשוט קטסטרופה".

חלק מהשחקנים אמרו אתמול שהניצחונות על מילואי וולפסבורג (ליגה רביעית בגרמניה) ומידז' לגניצה (ליגה שניה בפולין) הושגו מול קבוצות חלשות מאוד. על פי השחקנים, המגנים ארנסט מאבוקה ועומרי בן הרוש (יצאו במצב של 4:0) הרבו לבצע שגיאות במשחק ההגנה, למרות שלא הרבו לעלות לעזרת ההתקפה. "בטוח שבהמשך זה ייראה טוב יותר. צריך לזכור שחלק מהשחקנים לא נמצאים בכושר משחק מלא, ההרכב ישתנה אחרי המחנה ויגיע גם עושה משחק זר", אמרו במועדון. "טוב שההפסד הזה הגיע עכשיו".

עוד בנושא:

מכבי חיפה הציעה לאדי גוטליב 200 אלף יורו בחוזה לשלוש שנים
לא נעים: מכבי חיפה סיימה את המחנה עם תבוסה אולמוץ

רועי קהת במדי מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה,
סיימו את המחנה עם תבוסה. רועי קהת אתמול/האתר הרשמי של מכבי חיפה

מי שצפה במשחק אתמול היה הבלם אדי גוטליב, שנמצא במגעים עם המועדון. בלם הפועל תל אביב, ששוחח עם חלק מהשחקנים עוד לפני המשחק, ישב ביציע ועזב במחצית השניה. מכבי חיפה טרם העלתה את ההצעה שלה, שעומדת על 200 אלף יורו, בעוד שהשחקן דורש 260 אלף. גיא לוזון לוחץ לצרף את השחקן ומאמין שבהרכב שיכלול חמישה זרים ואת גוטליב כבלם לצדו של אליסון דוס סנטוס, הקבוצה תראה טוב יותר.

מי שלא פתח אתמול שוב היה גארי קגלמאכר. כזכור, השבוע פרסמנו כי הבלם חושש מהגעת גוטליב, לאחר שהבין שהמאמן בונה עליו מאוד, מה גם שבמצב הנוכחי הקפטן דקל קינן פותח בהרכב לפניו. מוחמד עוואד רשם אתמול דקות ראשונות, אך שיחק 25 דקות בלבד במחנה. עוואד או שון וייסמן, שפתח בכל שלושת המשחקים, אמורים לעזוב לאחר המחנה. גם מוחמד אבו פאני עשוי לצאת לעונת השאלה. במועדון טוענים כי אין כוונה לשחרר את ניקיטה רוקאביציה, זאת למרות שלאחרונה גיששה בית"ר ירושלים אצל השחקן. הולמאר אייולפסון אמור להיבחן בפאלרמו. בחיפה מקווים שעסקת העברתו תיסגר. על פי ההערכות, אם יעבור לליגה השניה באיטליה השחקן יושאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
הוא דווקא מרוצה. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

מאמן הקבוצה גיא לוזון סיכם את מחנה האימון של הקבוצה בפולין ואמר לאתר הרשמי: "עברנו 10 ימים שחלפו לנו במהרה מהסיבה הפשוטה שנהנינו. נהנינו כל המחנה ועבדנו בכיף ובשמחה. אפשר לומר שלמדנו מהניצחונות שלנו במשחקי האימון וגם למדנו מההפסד האחרון במשחקי האימון. יש לנו הרבה לקחים מכל משחק לטוב ולרע בלי קשר לתוצאה בכלל".

המאמן נשאל לגבי העבודה על הצד הטקטי ועל הזרים החדשים: "אני חושב שגיבשנו פחות או יותר את שיטת המשחק שאנחנו רוצים לשחק בה במהלך השנה. השחקנים הזרים התאקלמו ולומדים את הקבוצה. אנחנו לומדים תוך כדי תנועה את התכונות הטובות שלהם ואיך אפשר להפיק את המירב מהם".

לוזון סיכם את המחנה כשאמר: "בגדול אני מאוד מרוצה מהפרק הזה עד עתה וכרגע אנחנו נתחיל להפחית את העומסים על מנת להביא את השחקנים רעננים למשחק הראשון בגביע הטוטו".

במהלך היום האחרון של מחנה האימונים, הגיעו שחקני מכבי חיפה והצוות המקצועי לברלין, שם ביקרו באנדרטה לזכר יהודי אירופה שנרצחו.

הצ'כים מרוצים מהחמישייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully