וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה לא התאמן, שחקנים בהפועל באר שבע: "הוא רוצה לעזוב"

8.7.2017 / 23:43

הניגרי מבוקש בקבוצות בסין וביקש לא להתאמן לאחר שהבין שהאלופה תקשה על שחרורו. גורם ניגרי: "באר שבע דורשת 5 מיליון יורו". במועדון הרגיעו: "הוא יחזור מחר בכל הכוח"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקן הפועל באר שבע, אנתוני וואקמה, לא התאמן היום (שבת) לבקשתו, כשברקע לניגרי יש הצעות מסין ומקומות אחרים. וואקמה מבוקש בכמה קבוצות, ביניהן ליאואינג וטיאנג'ין טדה, אבל האלופה לא רוצה לשחרר אותו. הניגרי הגיע היום למתחם האימונים, אך לא השתתף באימון. לטענת כמה מחבריו לקבוצה, וואקמה הבהיר שיש לו הצעות ושהוא רוצה לעזוב, וזו גם הסיבה שבגללה ביקש לא להתאמן.

גורם בכיר בבאר שבע אישר שוואקמה לא התאמן לבקשתו ואמר: "הוא ביקש שחרור ונענה בחיוב". גורם אחר הוסיף: "טוני יישאר. הוא ביקש שחרור מהאימון, קיבל ומחר יחזור בשיא הכוח". למרות צופרי ההרגעה של אנשי באר שבע, גורם ניגרי מקורב לשחקן טוען שהדברים קצת שונים. על פיו, וואקמה היה נסער מכיוון שהוא לא מקבל שחרור לסין – שם יוכל להרוויח כ-2 מיליון דולר בעונה וחצי – ולכן ביקש לא להתאמן.

לטענת אותו גורם ניגרי, הפועל באר שבע תסכים למכור את וואקמה בכחמישה מיליון יורו, בעוד הקבוצות הסיניות שמעוניינות בשחקן מוכנות לשלם כמחצית מהסכום. חלון ההעברות בסין ייסגר בשבוע הבא ובכל מקרה ההכרעה תיפול בקרוב. באר שבע מסרבת לשחרר אותו כרגע, אבל נראה שוואקמה יפעיל לחץ כדי לעבור למזרח הרחוק.

אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מתוסכל? וואקמה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully