וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביתיות הוחלפה: בית"ר תארח את המשחק הראשון מול בוטב פלובדיב

6.7.2017 / 23:45

בשל העובדה שהקבוצה מארחת באותו אצטדיון יחד עם בני יהודה (המושבה), אופ"א החליפה את הביתיות כאשר משחק הגומלין ייערך באצטדיון של פלובדיב, בבורגס. מימר: "היינו מוכנים מבחינה מנטאלית"

אחרי הדרמה הגדולה במשחק הראשון בישראל וה-3:4 המשוגע, בית"ר ירושלים לא נזקקה הערב (חמישי) לדרמות כדי להעפיל לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הקבוצה של שרון מימר נהנתה מצמד של חן עזרא ושער של אנתוני וארן כדי לנצח 0:3 את ושאש ולהעפיל לשלב הבא שם היא תפגוש את בוטב פלובדיב הבולגרית שעברה את פרטיזני טיראנה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
בשלב הבא. בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

יש לציין כי הביתיות הועברה ובית"ר תארח את המשחק הראשון מול הבולגרים במושבה ביום חמישי הבא והגומלין יהיה בבורגס. הסיבה היא משום שגם בני יהודה שתשחק בשבוע הבא מול טרנצ'ין באירופה אמורה לארח את משחק הגומלין ולכן באופ"א נמנעו ממצב ששתי הקבוצות יארחו באותו יום באותו אצטדיון - המושבה בפתח תקוה.

היריבה הבאה של בית"ר ירושלים עברה כאמור בקלות פרטיזני טיראנה האלבנית עם ניצחון כפול של 0:1 היום בביתה ו-1:3 בחוץ. פלובדיב סיימה רק שביעית את הליגה הבולגרית בעונה החולפת, אך העפילה לאירופה בזכות הזכייה בגביע. לקבוצה יש שני זרים ברזילאים וכן קשר מבנין, עומר קוסוקו שכבש צמד במשחק הראשון מול האלבנים. אגב, פלובדיב משחקת באצטדיון לאזור שבבורגס, עיר נופש שמושכת לא מעט ישראלים, כך שאוהדי בית"ר שירחיקו לשם יוכלו ליהנות מחופשה על הדרך.

שרון מימר אמר לאחר המשחק: "באנו יותר מאורגנים מבחינה השליטה שלנו. מבחינה מנטאלית גם באנו בגישה הנכונה וניצלנו את הקאמבק שהיה במשחק האחרון לטובתנו וזה מה שניצח את המשחק. הגענו יותר מאורגנים מאשר במשחק הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully