וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון יהיה בסגל לקראת ושאש: "יש לו ערך מוסף בניסיון ובאיכות"

28.6.2017 / 19:15

בית"ר ירושלים תיפתח את העונה עם מפגש מול היריבה ההונגרית (חמישי, 19:45, ספורט 2). ורד כשיר ויפתח, ז'אורז'יניו בשלישיית הקישור. מימר: "לא יהיה לנו את טדי ואת הקהל שלנו וזה מצער"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, בו תפגוש מחר (חמישי, 19:45, ספורט 2) באצטדיון המושבה בפתח תקוה את ושאש הההונגרית בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. הצהובים-שחורים מהבירה יתחילו את העונה האירופית שלהם מוקדם, וינסו לגבור על ההונגרים, להם הפסידו מוקדם יותר העונה 2:1 במשחק אימון.

שרון מימר פתח ואמר: "אנחנו מאוד מתרגשים להתחיל את העונה החדשה. המועדון מייצר מסורת של הגעה לאירופה ואנחנו שמחים להיות חלק מזה. רוצים להצליח כפי שהקבוצה הצליחה בעונה שעברה. אנחנו מוכנים, נעשה את המקסימום עבור כל מי שהמועדון חשוב לו".

המאמן הוסיף: "זו פעם ראשונה שלי כמאמן ראשי שאני מאמן באירופה. יש המון אנשים טובים במועדון הזה ובזכותם המועדון מצליח. יש התרגשות, אבל היא לא מפריעה והיא רק גורמת לנו להיות מוכנים יותר".

על היריבה: "אנחנו לא מזלזלים ביריבה. ראינו במשחק האימון שהם קבוצה טובה. השחקנים מגיעים מוכנים מנטלית ואנחנו ניתן את המקסימום".

איתי שכטר בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"צריך להוות דוגמא כקפטן". איתי שכטר/יוסי ציפקיס

לגבי יוסי בניון ועידן ורד: "יוסי הגיע במצב טוב. הוא יכול לתרום לנו והוא יהיה בסגל למחר. עידן ורד הוא שחקן מאוד חשוב למערך שלנו והוא כשיר ב-100% לשחק מחר".

על העובדה שמדובר במשחק רדיוס ללא קהל: "לא יהיה לנו את טדי ואת הקהל שלנו וזה מצער. יש חיבור טוב עם הקהל ואנחנו מאוד מעריכים ורוצים לשמח אותו. אני מקווה שנעבור מחר את המשחק כמו שצריך ונוכל במשחק הבא לשחק כשהם באצטדיון".

איתי שכטר: "אני מודה לאלי טביב, אלי אוחנה ולצוות המקצועי על שמוניתי לקפטן הקבוצה. כעת כשאני קפטן אני צריך להוות דוגמא. יהיה לנו מחר משחק קשה, ואני מקווה שנעשה צעד טוב לקראת ההמשך. נבוא מוכנים ומרוכזים. מהיום הראשון בבית"ר קיבלתי חום ואהבה, יש לי חיבור טוב עם המועדון. אני מאושר להיות חלק מהדרך הטובה שאנחנו עושים, אני מקווה שנמשיך קדימה וזו עונה שלישית ברציפות שהגענו לאירופה".

על הצטרפותו של יוסי בניון: "שיחקתי עם יוסי גם במכבי חיפה. ליוסי יש ערך מוסף מבחינת ניסיון ואיכות. אנחנו שמחים שהוא הגיע אלינו ומאמינים שביחד אנחנו נגיע רחוק".

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם. עידן ורד קיים אימון מלא, לא חש בכאבים וצפוי לפתוח. דוד קלטינס צפוי לשחק כבלם לצדו של דן מורי, כאשר אנטואן קונטה ומרסל הייסטר יפתחו כמגנים. ז'אורז'יניו יפתח בשלישיית הקישור ובבית"ר שמו דגש על משמעת טקטית וזהירות ממתפרצות של ההונגרים: "אנחנו בלי הקהל ויתרון הביתיות ואסור להתלהב ולהתפתות, שער חוץ שלהם יכול לעשות לנו נזק גדול".

הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, דן מורי, דוד קלטינס, מרסל הייסטר, קלאודימיר, אריק סאבו, ז'אורז'יניו, חן עזרא, ערן ורד, איתי שכטר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מסיבת עיתונאים בית"ר לקראת ושאש. יוסי ציפקיס
מימר ושכטר/יוסי ציפקיס

ושאש ההונגרית, שכזכור ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2 במשחק אימון שנערך יום לפני ההגרלה שסידרה מפגש רשמי במוקדמות הליגה האירופית, הגיעה לישראל ללא ארבעת הפצועים: זומבור ברץ, בלינט גאל, תמאש ואשקו והבלם הצ'כי החדש ויט בנש. הבלם/קשר מנג'רקאר ג'יימס נמצא עם נבחרת קנדה הנערכת לטורניר גביע הזהב, כך שהמאמן מיכאל אונינג יצטרך לאלתר בחלק האחורי והגיע עם סגל המונה 17 שחקנים בלבד.

קפטן הקבוצה רמילי מוחמד, שעוכב במשך שעתיים וחצי בשדה התעופה, אמר לקראת המשחק: "אסור לנו להתלונן על זה שהמשחק בשלב כל כך מוקדם של העונה. אחרי הרבה זמן חזרנו לזירה האירופית ואנחנו שמחים על זה. אנחנו רוצים להשיג תוצאה שתשאיר לנו סיכוי סביר לגומלין".

הרכב משוער: גרגלי נאג', אנדרש דברצני, פליקס בורמייסטר, קירה ריסטבסקי, בנדק מורקה, מאטה וידה, מארק קלייס, סילבסטר האנגיה, מוחמד רמילי, ייבגני פאבלוב, מרטין אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully