וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: רועי גורדנה סיכם לעונה נוספת, מתן חוזז חתם כמושאל

הקשר האחורי יישאר במדים הזהובים וייצא עם הקבוצה למחנה האימון בבולגריה: "שמח להמשיך, שכונת התקווה היא הבית שלי". השחקן בן ה-21 ששייך למכבי תל אביב יגיע בהשאלה לעונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. מתן חוזז/מערכת וואלה!, צילום מסך

רועי גורדנה סיכם הערב (ראשון) לעונה נוספת בבני יהודה. הקשר בן ה-26, שהצטרף לקבוצה באמצע העונה שעברה וזכה עמה בגביע המדינה לפני כחודש, ייצא למחנה האימון בבולגריה. גורדנה אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך בבני יהודה. שכונת התקווה היא הבית שלי ואני רוצה להמשיך לעבוד קשה ולהצליח עם המועדון הזה".

הקבוצה הודיעה היום גם על צירופו של מתן חוזז. הקשר בן ה-21, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל אשקלון וחוזר על ידי הפועל רעננה והפועל חיפה, בחר בסופו של דבר בקבוצה של יוסי אבוקסיס, בשורותיה חתם לעונה אחת כמושאל ממכבי תל אביב.

עוד בנושא

"טוני נתן סטירה למכבי חיפה". ריאן: "מתעמרים ומתעללים בי"
אופיר מזרחי סיכם במכבי חיפה: איל ברקוביץ יקבל 210 אלף שקלים
בן חיים יהפוך לשיאן המשתכרים בצ'כיה: עשוי להגיע ל-1.25 מ' יורו נטו

שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל. יוסי ציפקיס
אם מכבי תשחרר, בני יהודה תנסה לצרפו. יחזקאל/יוסי ציפקיס

חוזז כבש בעונה האחרונה שער ליגה אחד במדי אשקלון והוסיף עוד צמד בגביע, כשלפני כן שיחק בבית"ר תל אביב רמלה וכבש 10 שערים בליגה הלאומית. הוא מצטרף בבני יהודה למגן השמאלי בן תורג'מן שהגיע מהפועל באר שבע כרכש הראשון של מחזיקת הגביע. השניים ישחקו עם הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית.

חוזז הגיע לשכונה אחרי שנראה כרגע שאין בכוונת הצהובים לשחרר את יונתן כהן או שגיב יחזקאל. אם אחד מהשניים אכן ישוחרר ינסו הכתומים לצרף גם אותו. בכל מקרה, חוזז כבר היה על סף סיכום בהפועל רעננה ואף ניהל מגעים עם הפועל חיפה, אך בסופו של דבר העדיף את אבוקסיס ובני יהודה.

חוזז הוא רק אחד מלא מעט החתמות צפויות העונה בבני יהודה לאחר שכמעט כל הסגל של העונה שעברה לא ימשיך למרות הזכייה ההיסטורית בגביע כשהמטרה היא פלייאוף עליון.

בני יהודה תמריא ביום שלישי הקרוב למחנה אימונים בבולגריה, במהלכו תשחק מול הקבוצות המקומיות צ'רנו מורה ורנה (30 ביוני) והעולה החדשה ספטמברי סופיה (3 ביולי). שני המשחקים יתקיימו במתחם האימונים של ההתאחדות הבולגרית.

עדכון ראשון: 13:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully