וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכניו של מלמד ייצאו לחו"ל. החלוץ מועמד לאוסטריה וראפיד וינה

20.6.2017 / 14:54

שחקן מכבי פתח תקוה עשוי להימכר בקרוב, במועדון החליטו לחפש חלוץ זר בכיר במקומו. גם קבוצות מהולנד ובלגיה התעניינו. ז'והאן מרסיאל עבר בדיקות ויחתום. גם אנטה קולושיץ' בדרך

שחקן מכבי תל אביב רובן מיקאל משקיף על שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. ברני ארדוב
בדרך לאירופה. מלמד/ברני ארדוב

אחרי שנציגיו של גיא מלמד הבהירו למכבי פתח תקוה כי השחקן מתכוון למצות את האופציות שעומדות לרשותו באירופה, במועדון עשויים להיפרד מהחלוץ כבר בתקופה הקרובה. אוסטריה וינה וראפיד וינה גיששו אצל השחקן, כשגם קבוצות מהולנד ובלגיה על הפרק.

בסוף השבוע ימריא סוכנו גלעד קצב לחו"ל בניסיון לקדם את מעברו. במכבי פתח תקוה מודעים לפרטים. לשחקן יש סעיף שחרור של 300 אלף יורו, כשהוא עצמו יקבל כשליש מדמי ההעברה במקרה שיימכר. כזכור, בתחילת השבוע שעבר פרסמנו כי מלמד צפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ, כשהמטרה הראשונה שלו תהיה לצאת לאירופה, אחרת מכבי תל אביב עשויה לקלוט אותו. למלמד יש דרכון ליטאי, מה שיקל על מעברו לאירופה.

הבלם ז'והאן מרסיאל עבר בדיקות רפואיות ואחר הצהריים ישלים מספר בדיקות נוספות לפני שיחתום על חוזה. במועדון אישרו את הידיעה לפיה אנטה קולושיץ' ינחת מחר בישראל להתרשמות קצרה. הצדדים עדיין לא סגרו את העסקה ומקווים שלאחר הנחיתה בישראל ייסגרו הפרטים האחרונים. השניים אמורים להיות המרוויחים הגדולים ביותר בקבוצה.

עוד בנושא:

פליקס נעים הודיע על עזיבת הפועל כפר סבא עקב המצב
עדי קונסטנטינוס חתם במכבי נתניה
ישראל זגורי חתם בבני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully