וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת באופיר מזרחי, גם אוראל דגני על הכוונת

היה ושחקן קרית שמונה לא יגיע למכבי חיפה, הוא עשוי להצטרף. אם לא תהיה התקדמות במגעים עם עופר ורטה, הירושלמים עשויים לפנות לדגני. בית"ר הגישה הצעה כספית לאנתוני וארן, שאמור לסכם

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים תמריא בלילה שבין חמישי לשישי למחנה האימונים בהונגריה, כאשר במועדון מקווים כי עד אז יצורפו לפחות עוד שני שחקנים לסגל. אנטואן קונטה יצטרף לחבריו ביום חמישי לאחר שהייתה אי הבנה בין נציגיו לבין אנשי בית"ר בנוגע לתאריך בו ינחת בישראל.

בבית"ר שוברים את הראש באם לצרף חלוץ זר ולהסתפק בבלמים ישראלים או לצרף בלם זר וללכת על התקפה נטולת זרים. אחד השמות שעלו בימים האחרונים הוא זה של אופיר מזרחי, שחקנה של עירוני קרית שמונה שהושאל ללוגאנו השוויצרית בעונה האחרונה. אם זה לא יעבור למכבי חיפה, הוא עשוי להצטרף לקבוצה מהבירה.

עם עופר ורטה העניינים עדיין תקועים ואם לא תהיה התקדמות בית"ר תפנה לאופציית אוראל דגני, שיכול לשחק הן כמגן והן כבלם. בבית"ר יודעים כי כרגע אין יותר מדי אופציות בשוק ולפחות את 2-3 העמדות הדחופות הם חייבים לסגור בשבועיים הקרובים.

אור ועקנין הצעיר נראה טוב באימונים עד עתה, כמו כמו ז'אורזיניו ואמיר עגייב, שחקני הרכש החדשים. לוטם זינו ימשיך באימונים ואף עשוי לצאת עם הקבוצה למחנה, אך החלטה לגביו לא צפויה להתקבל בתקופה הקרובה.

הקבוצה עשויה לבחון שחקן זר או שניים במחנה, כמו גם שחקן ישראלי או שניים. אחד השמות שעלו הוא זה של אנתוני וארן. השחקן אמור היה להגיע להתרשמות במחנה האימונים של הקבוצה, אך לאחר שבבית"ר הבינו כי השחקן סיכם את תנאיו באשקלון, הם החליטו לנסות לסכם איתו ללא מבחנים והגישו לו הצעה כספית. השחקן צפוי לנחות מחר בישראל ולתת לבית"ר תשובה ב-24 השעות הקרובות. אם לא תחול תפנית דרמטית, נראה כי בשלב זה במועדון יורדים מאופציית אלי אלבז, כל עוד יואב כץ מתעקש על מחיר גבוה עבורו.

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה מול דויד קלטינס בית"ר ירושלים. ג'יני
בעונה הבאה ביחד? מזרחי וקלטינס/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully