וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה בוחנת אפשרות לצרף את מתיאס קהאיס הארגנטינאי

6.6.2017 / 10:48

שם גדול בדרך לקבוצה של יואב כץ? הבלם שגדל בבוקה ועבר בראסינג וכרונינגן ההולנדית מועמד. מחלוקת לגבי באהיה, במועדון יודיעו לשחקן על עתידו בשבוע הקרוב. גם ברסקי יגיע?

מתיאס קהאיס. GettyImages
יגיע לחיפה? מתיאס קאהיס/GettyImages

אחרי שניר קלינגר מונה למאמן הקבוצה, בהפועל חיפה מנסים להגביר את המגעים לצירוף שחקנים זרים. עד כה לא צירפה הקבוצה שחקנים חדשים והיא מנהלת מגעים עם בית"ר ירושלים בנוגע למעברו של אלי אלבז. ניר קלינגר מחפש בלם נוסף שישחק לצדו של ניסו קפילוטו, שכבר סיכם לעונה נוספת. המאמן רוצה בלם זר, מה שצפוי לסלול את דרכו של ברונו פניירו החוצה.

אחד השמות שעלה הוא של הבלם הארגנטינאי של וראקרוס המקסיקנית, מתיאס קהאיס, שגדל בבוקה ג'וניורס. מדובר בשחקן עם רזומה עשיר, במועדונים גדולים. הוא שיחק בנבחרות הצעירות של ארגנטינה, היה שחקן הרכב במשך חמש שנים בראסינג הארגנטינאית ועבר גם בכרונינגן ההולנדית. מאז קיץ 2014, הוא נדד בין הליגות בצ'ילה, קולומביה ומקסיקו. העובדה שלא שיחק מאז חודש אוקטובר (לא חידש חוזה בקבוצה שלו), היא הסיבה היחידה שבגללה הוא שוקל הצעות מליגות פחות בכירות. ב-2007, קהאיס זכה עם ארגנטינה באליפות העולם עד גיל 20. הוא שיחק לצד סרחיו אגוארו ואנחל די מריה.

המטרה של קלינגר היא להישאר עם זר אחד לכל היותר, משום שעדיין לא התקבלה החלטה לגבי אדילסון באהיה, שהמועדון יוכל לממש את האופציה עליו עד ה-15 ביוני. במועדון בוחנים אפשרות לקיים מחנה אימונים באוקראינה, אך גם האפשרות שהוא יתקיים בסופו של דבר באיטליה עומדת על הפרק וישנו עיכוב בהחלטה. כזכור, ניר קלינגר רוצה גם את רוסלן ברסקי ומתן חוזז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully