וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מנצח אתגר הצ'מפיונס מבצע את האתגר שלו

2.6.2017 / 12:58

אחרי אינספור הצעות הזויות ומשוגעות, ההצעה לאתגר של שחר נאור היא זו שזכתה וזיכתה את שחר בכרטיס טיסה לגמר ליגת האלופות. צפו בו מבצע את אתגר הצ'מפיונס הזוכה

צילום מסך

אחרי אינספור הצעות הזויות, מטורפות ונועזות, נבחר האתגר של שחר נאור, בן 20 ממושב ישרש. התחביבים שלו הם כדורגל (יצא בול!) וחברים (איזה כיף שגם לוקחים חבר!).

אתגר הצ'מפיונס של פפסי מקס יצא לדרך לפני כחודש בערך ובכל שבוע שידרנו לכם את מצעד ההצעות המטורפות, ההזויות והנועזות שהכי אהבנו. בין השאר היה מי שהסכים להוסיף לשמו את השם פפסי פקס, מישהי שהסכימה לנשק איש זר ברחוב, אחד שהיה מוכן לגור במשך שבוע בבית שעשוי מפחיות של פפסי מקס ועוד רבים וטובים. אבל האתגר שהכי אהבנו שייך לשחר נאור שהוא ללא ספק בר מזל ואיזה כיף לו, כי הוא נוסע לצפות ברונלדו עושה דריבלים כל הדרך לגביע עם האוזניים הגדולות ועל הדרך להיות זה שמצליח לשמור על התואר בפעם הראשונה בתולדות ליגת האלפות או שבעצם תהיה זאת הגברת הזקנה שבעיקר תהרוס לריאל את כל ההישגים האלה, אבל עם חוד אימתני כמו שלהם, יהיה תענוג לראות אותם קוטפים את התואר. מה שבטוח זה שמחכה לשחר גמר מהנה במיוחד עם כדורגל שמגדיר את המילה "איכותי" מחדש. מקנאים. מקנאים מאוד.

אז מה היה באתגר אתם שואלים? ובכן, שחר הציע לשיר את שיר ליגת האלפות בגרסה משלו ולעשות את זה בשוק הכרמל בתל אביב. האם הוא הצליח במשימה? בהחלט. ועשה את זה כמו גדול עם רביעיית כלי מיתר מאחוריו ושוק שלם שמתרגש מהאירוע לא פחות משחר עצמו. אבל למה אנחנו מספרים לכם את כל זה, אם אתם פשוט יכולים לצפות בסרטון האתגר.

וואלה! NEWS בשיתוף פפסי מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully