וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הבלם הקרואטי אנטה קולושיץ' מועמד להצטרף

3.6.2017 / 21:59

אחרי שכבר סגרו עם הבלם הברזילאי דייביסון, במועדון עשויים להחתים את שחקנה של האלופה הקרואטית רייקה. בשבוע הבא: פגישה עם יובל אבידור, שמחוזר גם אצל אבוקסיס בבני יהודה

יובל אבידור בני סכנין מול רודי חדד הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
יצטרך לבחור. יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

אחרי שהבלם הברזילאי דייביסון כבר נחת בישראל, ערך בדיקות רפואיות והוחלט להשהות את ההחלטה לגביו, מכבי פתח תקוה מנסה לסגור סופית החתמת בלם זר. במועדון פתחו במשא ומתן עם הבלם הקרואטי של רייקה, אנטה קולושיץ' (30), שהגיע בחלון ההעברות בחורף מהליגה הטורקית.

קולושיץ' החל את דרכו בשיבניק וב-2009 עבר לכדורגל הטורקי. אחרי שנה וחצי בהאג'טפה, הוא שיחק ארבע שנים בגנצ'לרבירלי, עונה אחת בבליקסירספור ובקיץ 2015 חזר לגנצ'לר לעונה וחצי, עד שעבר בפברואר האחרון לרייקה. במדי הקבוצה הקרואטית הספיק לרשום 293 דקות (חמש הופעות, שלוש בהרכב) והיה שותף לזכייה ההיסטורית באליפות.

במהלך השבוע צפויה להתקיים פגישה בין הנהלת הקבוצה ליובל אבידור. לשחקן יוצע חוזה לעונה אחת. אבידור בן ה-30 כבש העונה תשעה שערים בכל המסגרות. בני סכנין החליטה לא לממש את האופציה על השחקן וכרגע הוא שחקן חופשי. אבידור מחוזר גם בבני יהודה של יוסי אבוקסיס ויצטרך לבחור באחת מהשתיים. שמות נוספים שהוזכרו הם שחקני עירוני קרית שמונה, דידיה ברוסו ואופיר קריאף, מתוך הנחה שאחד מהם ישוחרר מהקבוצה הצפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully