וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "ג'נטילה עושה לא מעט פרצופים, בדיעבד הוא לא היה צריך להגיע לכאן"

2.6.2017 / 10:34

רגע לפני המשחק הקריטי מול נהריה ("כולם יודעים מה המשמעות של הפסד"), בסגנית האלופה מבינים שהבאת האיטלקי הייתה טעות: "שפת הגוף שלו לא מוסיפה, למה צריך אותו כשיש את קינזי?"

אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים נמצאת עם הגב אל הקיר: הפסד היום לעירוני נהריה וסגנית האלופה תספוג הדחה משפילה כבר בשלב הראשון של הפלייאוף עם סוויפ מהדהד. "כולם יודעים מה המשמעות של הפסד", אמרו בקבוצה. זו תקופה ארוכה שהמצב החברתי בקבוצה רעוע, לאחר הפסד החוץ המתינו אוהדי ירושלים לאלסנדרו ג'נטילה וקיללו אותו, כשהשחקן הגיב באצבע משולשת לעבר האוהדים. ביממה האחרונה שבו והעבירו האוהדים מספר רב של תמונות היתוליות החוגגות את העובדה שהשחקן לא יתלבש למשחק היום.

אולם, לא רק את האוהדים הוא מרגיז: לא מעט שחקנים לא מרוצים מהאיטלקי. שחקן בירושלם הלין על אלסנדרו ג'נטילה: "הוא מגיע לאימונים ומתאמן, אבל עושה לא מעט פרצופים, אני יודע באופן אישי שהוא מספר לכל מי שרוצה - או לא רוצה לשמוע - שהוא מאוכזב שהוא משחק חמש דקות. כל שפת הגוף שלו לא מוסיפה לאווירה בקבוצה. גם ככה יש מחנאות בין הישראלים לזרים, וויכוחים בין הזרים עצמם. כמו לא מעט אגו" בקבוצה.

אותו שחקן מוסיף: "למה צריך את ג'נטילה כשקינזי משחק על אותה עמדה? ברור שג'נטילה לא הגיע להיות מחליף בהפועל ירושלים. ג'נטילה מפזר שהוא לא רוצה להיות כאן, סיפר לאנשים שיש לו טבלת ייאוש, מתנהג בצורה מתנשאת, לא התחבר לאמריקאים או לזרים". בהנהלה אגב, גם הביעו תסכול מהשחקן: "הוא לא ממש הוסיף לקבוצה. ונראה שהקשר בין סימונה אליו הנחית אותו כאן. בדיעבד הוא לא היה צריך להגיע", אמרו בקבוצה.

אלסנדרו ג'נטילה הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"בדיעבד הוא לא היה צריך להגיע". ג'נטילה בפוזה אופיינית על הספסל/ברני ארדוב

גם בגזרת האוהדים לא שקט: לא מעט אוהדים הביעו כעס על כך שמחירי המנויים לעונה הבאה צפויים לעלות. כשהמחירים נעים בין 990-ל 4990 שקל. שיעור העלייה הוא בין 7- לכ-22 אחוזים. "אני מנוי כבר כמה שנים, ומבחינתי זה מאכזב שמעלים מחירים. זה משהו שמתאים למכבי ולא להפועל ירושלים", אמר אתמול אחד האוהדים. בירושלים מדגישים כי "קצב עליית המנויים זהה לעונה שעברה שרוב המנויים נרכשו".

גם בין האוהדים עצמם ישנם חילוקי דעות: במהלך המשחק האחרון מול נהריה שרר בלגן בין האוהדים , הגיעו מאות אוהדים עד נהריה למרות מצב הקבוצה, אולם האמוציות עלו וגאו ככל שהמשחק הסתבך, כשהתגלעו לא מעט מתחים בין מחנות האוהדים: לאוהדים הצעירים מהבריגלדה לבין האוהדים הוותיקים יותר, ולא בפעם הראשונה. זה התחיל בחילופי האשמות וקללות והגיע לכדי כמעט מהלומות, כשאחת האוהדות חשה ברע במהלך הויכוחים. בירושלים מקווים שהקהל ידחוף אותם היום לניצחון שיחזיר אותם לחיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי הפועל ירושלים מתקוטטים. אדריאן הרבשטיין
מחנאות גם בקרב האוהדים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully