וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NHL: פיטסבורג עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר

30.5.2017 / 9:36

האלופה המכהנת ניצחה 3:5 בבית את נאשוויל ועשתה צעד נוסף לעבר בק-טו-בק ראשון בליגה מאז 1997-98. הפינגווינס הובילו 0:3 בסוף השליש הראשון בזכות בליץ והפרדטורס חזרו, אך כוחם אזל והם ספגו בסיום

סידני קרוסבי פיטסבורג פינגווינס עם השוער מאט מארי. AP
שלושה ניצחונות מבק-טו-בק. סידני קרוסבי ומאט מארי/AP

סדרת הגמר של ליגת ה-NHL יצאה הלילה (בין שני לשלישי) לדרך, כאשר האלופה המכהנת, פיטסבורג פינגווינס, עלתה ליתרון 0:1 מול נאשוויל פרדטורס בזכות ניצחון ביתי 3:5.

הפינגווינס, שרוצים להיות הראשונים מאז דטרויט ב-1997 ו-1998 שעושים בק-טו-בק, סיימו רק לפני כמה ימים סדרה מתישה של שבעה משחקים מול אוטוואה, עם ניצחון בהארכה, אבל ידעו לשמור על הביתיות וינסו להכפיל את יתרון במשחק השני שייערך בעיר הפלדה, בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00).

פיטסבורג, שמחפשת אליפות חמישית בתולדותיה (זאת לעומת נאשוויל, שמעולם לא זכתה בסטנלי קאפ), הסתערה בענק בסיום השלישי הראשון, כאשר בדקות הסיום שלו, תוך קצת יותר מארבע דקות, היא כבשה שלושה שערים. יבגני מלקין, קונור שירי יוניק בונינו קבעו 0:3 מוחץ, אבל נאשוויל לא ויתרה.

בשליש השני, ריאן אליס צימק במהלך פאוור פליי ובשליש האחרון הקאמבק הושלם עם שערים של קולטון סיסונס בפאוור פליי נוסף ושל פרדריק גאודרו, שקבע 3:3 עם שש דקות וחצי על השעון. אלא ששם תש כוחם של האורחים. עם קצת יותר משלוש דקות על השעון, ג'ייק גנצל החזיר את היתרון לפיטסבורג, לפני שבונינו חתם את הניצחון, דקה לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully