וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני "בלוף", ג'נטילה "מדרדר חברתית ומקצועית": ירושלים המומה

30.5.2017 / 8:18

סוער בבירה אחרי ההפסד לנהריה: המחנאות בין הישראלים לזרים נמשכת, שני האיטלקים סופגים ביקורת קשה מבכירים בקבוצה, סטודמאייר ה"פצוע" שוב מתוסכל על הספסל, וגם האוהדים זועמים

אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים המומה לאחר שהפסידה אמש (שני) 77:64 לעירוני נהריה וירדה לפיגור 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, מרחק הפסד אחד מהדחה מוקדמת. אוהדי ירושלים הביעו את זעמם על הקבוצה: בסיום חיכו כמה מהם ליד אוטובוס השחקנים ועיכבו את יציאתו, כשהם מקללים ושורקים בוז לעבר השחקנים.

העניין הוא שהקבוצה נראית מפורקת לא רק על הפרקט, אלא גם מחוצה לו. גורמים בקבוצה מספרים על "חוסר כימיה מתמשך בין הזרים לישראלים" ועל "מחנאות". כמו כן, כמה מהשחקנים הזרים פתחו פה גדול על אלסנדרו ג'נטילה. "לא ברור למה הביאו אותו, הוא רק עשה נזק. הוא עושה פרצופים ולא נראה בכושר, נראה שסימונה הביא אותו לכאן כדי שישתקם, וזה בא על חשבון הקבוצה", מעיד שחקן בקבוצה. "מכרו לקבוצה שם שעשה עוד יותר נזק לקבוצה ודרדר אותה, חברתית ומקצועית. גם ככה יש לא מעט אגו בין השחקנים האמריקאים, אין פרגון גדול, וההבאה שלו לא תרמה לכך".

עוד בנושא:

בדרך להדחה מוקדמת: ירושלים הפסידה 77:64 לנהריה בעין שרה
השפל של פיאניג'אני: המספרים מאחורי הצניחה של הפועל ירושלים
פיאניג'אני: "השחקנים היו עצבניים, זה לא הזמן לאבד את הראש"
בנהריה טעונים אחרי הניצחון: "התייחסו אלינו כאילו אנחנו תפאורה"

אלסנדרו ג'נטילה הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"עשה רק נזק". ג'נטילה/ברני ארדוב

אמארה סטודמאייר שלא שיחק רחוק להיות מרוצה ממצבו ונראה מתוסכל מאוד אתמול. גורם נוסף אמר ש"לגבי סטודמאייר, הוא דווקא מביע המון נכונות לשחק, אבל כל הזמן אומרים לו שהוא פצוע, לא כל כך ברור מה הולך כאן".

גם בגזרת המאמן אין שקט. אי הגעה לגמר הפלייאוף (ובסיטואציות מסוימות גם הגעה אליו והפסד בו) צפוי לחרוץ את דינו של סימונה פיאניג'אני, כשבקבוצה מדברים מאחרי הקלעים יותר ויותר על פרידה ממנו בסוף העונה. בקבוצה מותחים ביקורת רבה על היחסים של המאמן עם סטודמאייר, אי ניצול הסגל והיחסים שלו עם השחקנים. "הפוטנציאל של הקבוצה רחוק מלהיות ממומש", הלינו בקבוצה בשבועות האחרונים.

גורם בקבוצה מוסיף: "שחקנים בקבוצה לא מסתדרים עם המאמן כבר כמה חודשים, הם רואים בו אחראי למצב". שחקן בכיר התבטא בתקיפות אמש כלפי המאמן לאחר המשחק: "הוא בלוף. יודע לצעוק, להגיד שאנחנו צריכים להגיע מנטלית נכון, צועק, אבל לא מעט מהשחקנים האמריקאים וגם הישראלים לא מאמינים בו. הוא איבד המון שחקנים בקבוצה כבר מזמן".

ליאור אליהו סיכם: "אלו רגעים לא נעימים לנו כספורטאים, אף אחד לא רצה להיקלע למצב הזה. צריך לעשות שינויים משמעותיים לקראת המשחק הבא. יש לנו את המשחק ביום שישי, כל משחק הוא מאסט, אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה ולשנות דברים במשחק שלנו. יש הרבה דברים שצריך לעשות אחרת. יש לנו יכולת לעשות זאת. יש מלא מעט לחץ במשחק ביום שישי, זה משחק של להיות או לחדול, אם נפסיד אותו נהיה מחוץ לפיינל פור, ואנחנו לא רוצים להיות בסיטואציה הזאת".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
איבד את חדר ההלבשה. פיאניג'אני/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully