וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג במסר לאנשי הפועל ירושלים: לא תשתתפו במפעל בעונה הבאה

28.5.2017 / 17:40

אנשי המועדון ששהו בפיינל פור באיסטנבול, התאכזבו לשמוע כי החלום לשחק במסגרת הבכירה ככל הנראה נגוז. המשמעות: לא יוחתם מאמן זר נוסף בעלות גבוהה, ופיאניג'אני עשוי לעזוב. שמיר, קטש ופרנקו מועמדים

one

החלום האירופי של הפועל ירושלים הולך ומתרחק. מנכ"ל המועדון גיא הראל ואחד הבעלים אייל חומסקי, ששהו בשבוע שעבר בפיינל פור באיסטנבול, קיבלו מסר מאנשי היורוליג ולפיו סיכוייהם להשתלב בעונה הבאה במפעל הבכיר ביבשת ירדו באופן משמעותי. המסר הזה עומד בניגוד לפזמונים ששמעו בירושלים לפני מספר שבועות, ולפיהם הם דווקא נחשבו מועמדים לזכות בכרטיס החופשי שנותר.

הפועל ירושלים מסרה בתגובה לידיעה: "הכתבה לגמרי לא נכונה. גיא הראל שהה בפיינל פור באיסטנבול בגפו (בניגוד למצויין בכתבה), במסגרת נסיעה פרטית. הוא לא שוחח עם אנשי היורוליג לגבי עתיד הקבוצה במפעל ולא קיבל מסרים לגבי אפשרות או אי אפשרות השתלבות הקבוצה בעונה הקרובה".

לאור ההבנה שהקבוצה תמשיך ככל הנראה לשחק ביורוקאפ, לא מן הנמנע שגם ההיערכות המקצועית תשתנה בהתאם, בראש ובראשונה בגזרת המאמן. אי הגעה לגמר האליפות (ובסיטואציות מסוימות גם הגעה אליו והפסד בו) צפוי לחרוץ את דינו של סימונה פיאניג'אני, וייתכן שהוא יוחלף בתום העונה במאמן ישראלי. בהנחה שהשאיפה לשחק ביורוליג תהפוך חלום רחוק ובלתי ניתן למימוש, אורי אלון לא ישקיע שוב במאמן זר בעל שיעור קומה ושכר גבוה.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך החוצה? סימונה פיאניג'אני/ברני ארדוב

ומי יגיע במקומו של האיטלקי, אם וכאשר יעזוב? שלושה מאמנים שכבר עבדו בעבר בירושלים נחשבים למועמדים המובילים. דן שמיר שחתום לעונה נוספת בהפועל חולון, עודד קטש שמסיים את חוזהו בהפועל אילת, ודני פרנקו שזכה עימה באליפות המדינה, אך לא חזר לאמן מאז עזב את הארנה לפני שנה.

פיאניג'אני ספג לא מעט ביקורת בשבועות האחרונים, בעיקר לאור הידרדרות מצבה של הקבוצה בליגה לאחר ההדחה בחצי גמר היורוקאפ. בקרב אנשי המקצוע בליגה אין עוררין על כך שירושלים נהנית מהסגל הטוב והאיכותי בארץ, והפער שהלך ונפער עם החתמתם של ריצ'רד האוול ואלסנדרו ג'נטילה לא בא לידי ביטוי על המגרש, כשגם אמארה סטודמאייר חזר לימי התסכול שבהם שיווע לכדורים שיגיעו אליו, ואז נפצע והושבת.

כל ההתרחשויות מסביב אינן מוסיפות שקט לקבוצה לאחר ההפסד הדרמטי לעירוני נהריה, שעלה לאדומים ביתרון הביתיות. מחר (שני, 21:05, ספורט 5) ייערך המשחק השני בסדרת רבע הגמר, כשסטודמאייר שוב ייעדר. בימים האחרונים שוחחו שחקני הפועל ירושלים בינהם על האפשרות שטרנס קינזי יהיה מחוץ לסגל בעין שרה, אבל פיאניג'אני ספג ביקורת מצד חלק מהזרים בקבוצה שהזכירו את יכולתו הטובה במשחק הראשון ואמרו כי "טרנס הוא היחיד שמסוגל לשמור על סקוטי הופסון". גורמים בהפועל ירושלים ציינו שמעולם לא היה ספק לגבי רישמו של קינזי למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully