וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: דייביסון נחת ויעבור בדיקות. בלם נבחרת פולין לשעבר מועמד

25.5.2017 / 9:41

הבלם הברזילאי של מאריטימו קרוב מאוד לסיכום, במועדון ממתינים לברוסו אך מחפשים במקביל קשרים זרים. שחקן נבחרת פולין לשעבר, פיוטר פולצ'אק (30), ברשימת המועמדים. גם קשר פולני ברשימה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מרצ'ין בודזינסקי

אחרי שניהלה איתו מגעים מתקדמים בימים האחרונים, הבלם הברזילאי דייביסון נחת הלילה בישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במכבי פתח תקוה. שחקנה של מאריטימו מהליגה הראשונה בפורטוגל מנהל מגעים עם הקבוצה מזה מספר שבועות אך רק שלשום, לאחר שהתגלעו פערים במשא ומתן עם בלם סטיאווה וילפרד מוקה ועם בלם ברסט לוסיאנו קסטן, נפל הפור לגביו. דייביסון, 28, יחתום ביממה הקרובה בכפוף לתוצאות הבדיקות. במועדון מנסים למצוא כעת בלם נוסף ומנוסה.

אחד השמות שעלה הוא הבלם הפולני והקפטן של קרקוביה, פיוטר פולצ'אק (30), בלם נבחרת פולין לשעבר (חמש הופעות) שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות של ינואר 2015. מדובר בבלם עם רזומה בליגה הרוסית. הוא עבר בוולגה וטרק גרוזני לפני שחזר לקבוצה הנוכחית שלו, בה שיחק קודם לכן. למועדון הוצע גם קשר פולני, המשחק אף הוא בקרקוביה. מדובר במרצ'ין בודז'ינסקי (26). השחקן מסיים חוזה. בודינסקי כבש שבעה שערים ורשם עוד חמישה בישולים במדי קבוצתו העונה.

רפואה מתמקד כעת גם בקשרים וחלוצים. המטרה היא להביא לקבוצה קשר מרכז שדה, כששמו של דידייה ברוסו נמצא חזק בפנקסים של המועדון. אם ישוחרר מקריית שמונה הוא יגיע לקבוצה, כשגם אופיר קריאף נמצא בתוכניות למקרה שהוא זה שישוחרר בסופו של דבר. במועדון אישרו כי פנו למוחמד גדיר וממתינים לתשובה ממנו. לא כל אנשי המועדון חושבים שניצחון של מכבי תל אביב בגמר שייערך הערב יועיל לקבוצה, בגלל לוח הזמנים הצפוף של שחקני הנבחרת והפציעה של לידור כהן. "אם בני יהודה תנצח, אף אחד לא יזיל דמעה. הכל לטובה", אמרו אתמול במועדון.

שחקן קרקוביה קרקוב, מרצ'ין בודז'ינסקי. GettyImages
7 שערים ו-5 בישולים בליגה הפולנית. בודז'ינסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully