וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: זיו אריה הוא המועמד המוביל לתפקיד המאמן

21.5.2017 / 8:09

בקבוצה מעוניינים במאמנה של דילה גורי הגאורגית, אך אם זה לא יגיע, יפתחו במשא ומתן עם אריק בנאדו. מנהלת הליגה דורשת לתקן מספר ליקויים באצטדיון הביתי לקראת פתיחת העונה הבאה

זיו אריה, מאמן מכבי תל אביב נוער. מגד גוזני
יחזור ארצה? אריה/מגד גוזני

זיו אריה, אשר עזב במהלך העונה את תפקיד עוזר המאמן בבית"ר ירושלים ועבר לאמן את דילה גורי הגאורגית, הוא המועמד המוביל לאמן את הפועל עכו בעונה הבאה. השבוע צפויים הרוכשים להשלים את רכישת המועדון זאת לאחר אישור במליאת מועצת העיר בעכו. אם אריה לא יחתום, בקבוצה יפתחו במשא ומתן עם אריק בנאדו. כמו כן, לאחר העברת זכויות הניהול ומינוי המאמן יחלו במועדון לדון במצבת השחקנים, כאשר בקבוצה מקווים שאם אריה יחתום, שחקנים עם עבר במכבי תל אביב, אשר התאמנו תחתיו בקבוצת הנוער, יתנו לעכו עדיפות. גם שחקנים ששיחקו העונה בעכו מחכים לתשובות האם ימשיכו בעונה הבאה או ישוחררו.

אגב, שלומי דורה שאימן את הקבוצה במהלך העונה החולפת, מחזיק בחוזה לעונה הבאה כך שההנהלה החדשה תצטרך להגיע איתו להסדר פיצויים.

במנהלת הליגות בכדורגל דורשים ממנהלי האצטדיון בעכו לשדרג כמה ליקויים כדי לאשר את המגרש לליגת העל. עיקר השדרוגים נוגעים להצבת מסכים באצטדיון ושדרוג מערך התאורה. במועדון מעריכים שהליקויים יסודרו במהרה והמגרש יאושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully