וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל בן דב למפכ"ל: "מבקשים לא לסגור את תיק פרשת אירוע הדקירה ברעננה"

16.5.2017 / 14:13

אסף בן דב שלח מכתב למפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, בעקבות סגירת תיק חקירת האירוע בו נדקרו אוהדי מכבי חיפה במשחק כדורעף הנשים וביקש הבהרות. "אנו מוחים בתוקף על החלטה זו. מדובר בזילות של חיי אדם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב ששלח בן דב לאלשיך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב פנה אתמול (שני) למפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך וביקש לקבל פרטים בנוגע לסגירת התיק באירוע הדקירה החמור באולם המטרווסט. "לתדהמתנו, נודע לנו דרך אמצעי התקשורת שמשטרת ישראל החליטה לסגור את התיק מחוסר עניין לציבור. האם כך?", כתב בן דב. "המידה ואלו הם פני הדברים, אנו מעוניינים למחות בתוקף על החלטה זו. האלימות הינה רעה חולה במגרשי הכדורגל בישראלי וכפי שראינו באירוע המצער שהתרחש באולם, אלימות זו חורגת אל מחוץ לכתלי האיצטדיונים... דווקא בימים בהם האלימות גואה בכדורגל בוחרים לסגור תיק שאנו רואים בו ניסיון לרצח באמתלה של חוסר עניין לציבור. מעשה זה לא ברור ומעניק כתף קרה לנו, מועדוני הכדורגל הרוצים להילחם בנגע האלימות. מועדון הכדורגל מכבי חיפה דורש ממשטרת ישראל, אם אכן נסגר התיק, לא לסגור את התיק ולא "לטאטא" את הנושא מתחת לשטיח, שכן מדובר בזילות של חיי אדם".

אחרי יומיים שבהם לא התאמנה, מכבי חיפה חזרה היום (שלישי) לכפר גלים והיא עורכת את ההכנות לקראת המשחק האחרון העונה מול מכבי פתח תקוה. גיא לוזון מתכנן לעלות למשחק בהרכב שכולל לא מעט שחקנים צעירים. גארי קגלמאכר יחליף את הולמאר אייולפסון במרכז ההגנה ויפתח לצד שי בן דוד, כשאיאד אבו עביד וסאן מנחם באגפים. נטע לביא, מוחמד אבו פאני ואיתן וולבלום צפויים לשחק במרכז השדה ומוחמד עוואד בחוד. גילי ורמוט ועמית זנטי אמורים להמשיך.

במועדון ינסו להגביר הילוך בנוגע לחיזוק ישראלי. אדי גוטליב המועמד הישראלי הבכיר של גיא לוזון לחוליית ההגנה, אבל הוא מחכה להצעה מרוסיה. לגוטליב הייתה הצעה מהליגה הרוסית בחודש ינואר, אך כעת אין הצעה רשמית. כך או כך, אם יישאר בישראל מכבי חיפה תרכוש אותו מהפועל תל אביב.עומר אצילי וליאור רפאלוב עדיין מועמדים, אם כי במועדון יודעים שלא יהיה קל להביא אותם. אליסון דוס סנטוס יגיע לפגישה בשבוע הבא.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. טל לוי
לא מעוניין להישאר כשחקן מחליף. סאן מנחם/טל לוי

אחרי שהחליטה להשאיר את אוהד לויטה (השוער עצמו צריך לאשר את ההחלטה, מאחר ובעוד מספר ימים הוא יתבקש לחתום על חוזה לשנתיים שכבר סוכם בין הצדדים), בחיפה ממתינים למנהל הספורטיבי כדי שיישאר למספר שחקנים אחרים לעזוב. בני סכנין רוצה לצרף את איסמעיל ריאן ומכבי נתניה גיששה לגבי סאן מנחם במטרה לברר האם יעזוב בעונה הבאה. מנחם הוא אחד משלושה מגנים שדראפיץ' היה רוצה לראות בקבוצה (גיששה גם אצל בן תורג'מן ובן צעירי). מנחם לא רוצה להישאר על תקן שחקן מחליף בעונה הבאה. אם חיפה תביא מגן ישראלי בכיר, או מגן זר, הוא יבקש לעזוב בהשאלה מאחר והוא חתום על חוזה ארוך טווח. אחרי מכבי נתניה, גם קריית שמונה, הפועל תל אביב והפועל רעננה בודקות אפשרות לצרף את איאד אבו עביד.

נושא המנהל הספורטיבי טרם נסגר. במכבי חיפה בודקים עוד מספר מועמדים במקביל לרמון פלאנס ומקווים לסגור את נושא המינוי בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully