וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן מעדיף להישאר בגרמניה, המבורג גיששה בעניינו

השחקן מבוקש בקבוצות הצמרת בישראל וביניהן האלופה הפועל באר שבע, אך מעדיף להמשיך בבונדסליגה. אם המבורג תישאר שם, כהן יקבל הצעה רשמית. שחקני באר שבע יקבלו מנוחה במחזורי הסיום

עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל באר שבע רוצים לראות את אלמוג כהן מגיע, אך הוא מעדיף להישאר בגרמניה וינסה למצות את האפשרויות בבונדסליגה, לאחר שאתמול ירד עם קבוצתו אינגולשטאדט. נכון לעכשיו, השחקן הבהיר למקורביו כי חזרה לישראל לא בתכנית שלו. מי שעשויה לפנות לכהן היא המבורג, שמחזור אחד לסיום העונה נמצאת במקום המוביל למבחני ההישארות בבונדסליגה. המבורג כבר גיששה אצל השחקן ואם היא תישאר בליגה, היא תגיש לכהן הצעה והצדדים ייכנסו למשא ומתן מיידי.

אחרי שחגגה אמש (שבת) באופן רשמי את האליפות שלה, עם כ-50 אלף אוהדים, באר שבע מתפנה כעת לשני המשחקים האחרונים של העונה. בקבוצה החליטו להעניק מנוחה לכמה שחקנים במחזורי הסיום, כאשר הראשון ששוחרר מאימונים ומשחקים עד לתום העונה הוא הבלם שיר צדק, שערך ביום שישי את אימון הסיום שלו לעונה זו.

מלבד צדק, בצוות המקצועי החליטו שאחרי המשחק מחר מול בית"ר ירושלים, גם אנתוני וואקמה, ג'ון אוגו ומהראן ראדי יזכו למנוחה. מיכאל אוחנה ובן ביטון לא כשירי למשחק מחר. מי שאמור היה לפתוח הוא לואי טהא, אולם ביום שישי הבלם מתח שריר באימון. הוא לא יהיה בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים ונמצא בספק למפגש נגד בני סכנין במחזור האחרון.

לקראת העונה הבאה, וויליאם סוארס ואובידיו הובאן יקבלו הודעת שחרור, בעוד ההישארות של מיחאי קורהוט תלויה בהגעת קשר ישראלי. אם דן איינבינדר (או קשר ישראלי אחר) יחתום בקבוצה, קורהוט יישאר ובן תורג'מן ייצא בהשאלה. החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן מננדס, עמו הגיעה הקבוצה לסיכום על מרבית התנאים, קיבל בשבוע החולף הצעה מהליגה המקסיקנית, אך בבאר שבע מאמינים שהוא יעדיף אותם, בעיקר בשל ההשתתפות במפעלים האירופים.

עוד בנושא:

כ-50 אלף חגגו אליפות עם באר שבע: "הפכנו למועדון גדול ומפואר"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט מאוכזב. GettyImages
באר שבע רוצה אותו, אבל גם המבורג. כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully